امام جمعه یزد تأکید کرد:
امام جمعه یزد با بیان این‌که حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به عنوان تنها ملاک انتخاب مدیران باشد، گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه های مختلف مدیریت کشور ضروری است.
کد خبر: ۵۸۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 17 March 2018

آیت الله«محمدرضا ناصری یزدی» درخطبه های این هفته 25 اسفندماه نماز جمعه یزد با بیان این‌که در انتخاب مدیران نباید نگاه گروهی و حزبی حاکم باشد، اظهار کرد: توسعه بیش از پیش کشور و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی تنها ملاک انتخاب مدیران در سطوح مختلف است.

 وی به اهمیت حضور جوانان مومن و مجرب در عرصه های مختلف مدیریتی به عنوان یک ضرورت اشاره کرد و افزود: باید به جوانان و توانایی های آنها ایمان و اعتماد داشته باشیم که می توانند خیلی از کارها بزرگ را بسیار خوب انجام دهند.

امام جمعه یزد در ادامه به اهمیت اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راه حل اساسی برای غلبه بر مشکلات اشاره کرد و گفت: دولت همواره موضوع مهم اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهد.

ناصری یزدی به اهمت تامین آب استان توسط مسوولان و با همکاری مردم اصفهان اشاره کرد و با قدردانی از همراهی امام جمعه و استاندار این استان تصریح کرد: مردم یزد به آب نیاز مبرم دارند،قطعا باید اصفهانی ها هم همراهی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار کرد: مردم اصفهان و مناطقی که لوله های آب انتقالی به یزد از آن عبور می کند، باید مواظب باشند تا دشمنان از آنها سوء استفاده نکنند و همه با همکاری هم نیازهای آبی منطقه را تامین کنیم .

ناصری یزدی در بخشی از خطبه ها به اهمیت اعزام کاروان راهیان نور اشاره کرد و از مسوولان برای اعزام کسانی که تابه حال توفیق حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را نداشته اند همکاری و برنامه ریزی در این ارتباط را خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه استان یزد در تعطیلات نوروز همواره میزبان خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی است بر راهنمایی درست میهمانان و مسافران توسط راهنمایان گردشگری و برخورد مناسب مردم و کسبه با آنها تاکید کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار