کارشناس مسئول گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو یزد گفت: سی و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش‏‏آموزان مدارس متوسطه دوره اول و دوم استان، 116 شرکت کننده و 68 افتخار آفرین داشت.
کد خبر: ۵۸۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 17 March 2018

«محمد جواد برزگری» در این باره تصریح کرد: تعداد 116 نفر از دانش‏‏آموزان برگزیده در مرحله ناحیه‏‏ای رشته‏‏های آوایی(قرائت، ترتیل، حفظ عمومی و ویژه، مداحی و اذان) و رشته‏‏های پژوهشی(احکام ، انشای نماز ، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و تفسیر قرآن) به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند.

وی با تشکر از زحمات همه مدیران و معاونین و مربیان تربیتی مدارس و تبریک به همه دانش آموزان منتخب این مسابقات و خانواده‏‏های آنان، افزود: از مجموع 65 نفز از دانش‏‏آموزان پسر اعزامی به این مسابقات 20 نفر رتبه اول، 12 نفر رتبه دوم و 8 نفر رتبه سوم در کل رشته‏‏ها کسب کردند.

وی گفت: از مجموع 51 دانش ‏آ‏موز دختر راه یافته به این مسابقات نیز تعداد 13 نفر رتبه اول، 9 نفر رتبه دوم و 6 نفر رتبه سوم را در استان به خود اختصاص دادند.

برزگری در پایان اظهار کرد: این مسابقات که هر ساله در سه مرحله آموزشگاه، ناحیه و استانی برگزار می‏‏شود، در سال تحصیلی جاری تاکنون بیش از هشت هزار شرکت‏‏کننده در مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم مدارس ناحیه دو یزد داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار