سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری یزد با اشاره به افزایش بازدیدها پس از ثبت این شهر تاریخی در یونسکو؛ پیش‌بینی کرد که در تعطیلات نوروز بالغ‌بر یک و نیم میلیون نفر از استان یزد بازدید کنند.
کد خبر: ۵۸۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 17 March 2018

«محسن صادقیان» در نشست شورای اداری شهرستان خاتم با محور خدمات سفر نوروزی، افزود: بازدید گردشگران داخلی و خارجی در استان افزایش خواهد یافت، ضروری است مسئولان شهرستان‌ها از این فرصت برای معرفی ظرفیت‌های موجود به مسافران و گردشگران تلاش کنند.

وی بیان کرد: باید سرمایه‌گذاران از طریق بخش خصوصی جذب شوند و بتوانند درزمینه توسعه و ایجاد طرح‌ها ازجمله گردشگری گام‌هایی را بردارند.

وی تأکید کرد: تنها پرداختن به نگاه دولتی به توسعه مفید نخواهد بود چراکه تمام اعتبارات به‌صورت اسناد خزانه هست و باید بتوانیم بخش خصوصی را تشویق و ترغیب و از ظرفیت‌ها و امکانات این بخش در این راستا استفاده کنیم.

صادقیان عنوان کرد: به مسئولان نهادها توصیه می‌شود، در تهیه بروشورهای تبلیغاتی به مصرف بهینه آب نیز توجه کنند تا مسافران نوروزی نیز به بحث آب استان یزد و مشکلات ناشی از آن بیشتر پی ببرند.

این مسئول تصریح کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی همچنین در ایام نوروز خانواده ایتام را مدنظر داشته باشند و به دیدار آن‌ها بروند.

صادقیان همچنین به استفاده نکردن از خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری اشاره کرد و افزود: در صورت مشاهده چنین مواردی با فرد خاطی برخورد جدی خواهد شد.

سرپرست معاونت امور هماهنگی عمرانی استانداری یزد همچنین به بازدیدهای سرزده از نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در نوروز تأکید کرد و یادآور شد: در این ایام از 10 شهرستان و نحوه خدمات‌رسانی بازدید خواهد شد.

گفتنی است صادقیان در سفر به شهرستان خاتم از چندین پروژه عمرانی بازدید کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار