معاون استاندار یزد تأکید کرد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد ضمن ابراز خرسندی از تحقق برنامه‌های مؤثر در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی بر تقویت جایگاه ملی با تکیه‌بر اندیشه ورزی، خلاقیت و بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان استان در این عرصه تأکید کرد.
کد خبر: ۵۸۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 17 March 2018

«محمدعلی طالبی»  ضمن قدردانی از تعامل و مدیریت شایسته و مبتنی بر دانش چهار سال گذشته در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اظهار کرد: این مجموعه یکی از دفاتر اجتماعی موفق کشور شناخته‌شده است و رضایت‌های ملی به‌ویژه از سوی وزارت کشور نسبت به عملکرد این حوزه مایه خرسندی است.

وی افزود: مدیریت خوب و همکاری‌های مستمر در حوزه اجتماعی و فرهنگی زمینه‌ساز برگزاری چندین همایش و برنامه موفق در سطح منطقه‌ای و ملی شد که اثرات خوبی را نیز برای استان به همراه داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همگرایی ارزشمندی در دستگاه‌های اجرایی و سیاست‌گذار حوزه اجتماعی و فرهنگی استان ازجمله شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به وجود آمده است که باید بتوانیم با مشارکت و همدلی روزافزون بستر تحقق برنامه و فعالیت‌های شایسته و پر اثر در این زمینه را بیش از گذشته شاهد باشیم.

طالبی تصریح کرد: تقویت جایگاه ملی فعالیت‌های اجتماعی استان با توجه به امتداد برنامه‌های مؤثر دوره قبل و تکیه‌بر نگاه و نقش‌آفرینی نخبگان فرهنگی و اجتماعی ضروری و نیازمند توجه بیشتر است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حفظ و ارتقا برندهای ملی اجتماعی استان و ادامه فعالیت هیئت اندیشه‌ورز برای بهره‌مندی از حضور اساتید و فعالان اجتماعی پیرامون ایجاد تحرک و کارآمدی هر چه بیشتر از ضرورت‌های مهم پیش رو موردنیاز این عرصه است.

وی در پایان به روحیه اجتماعی و تجربه خوب «فخرالسادات خامسی» برای فعالیت در مدیریت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی اشاره و گفت: امیدواریم با توجه به‌ضرورت های پیش روی جامعه امروز، شکوفایی برنامه‌ها و تلاش مضاعف در این زمینه را شاهد باشیم.

شایان‌ذکر است در این جلسه از مدیریت و تلاش‌های مؤثر «مجید جوادیان زاده» مدیرکل پیشین دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد تجلیل و «فخرالسادات خامسی» به‌عنوان مدیرکل جدید این دفتر معرفی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار