مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با بیان اینکه خبرنگاران جهادگران بی سنگر هستند اظهار داشت: این عنوانی است که در دوران دفاع مقدس برای برادران جهادگر به کار برده می‌شد.
کد خبر: ۵۸۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 17 March 2018

 احمد پهلوانیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی استان یزد که به همت انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد برگزار شد با اشاره به اینکه خبرنگاران جهادگران بی سنگر هستند اظهار داشت: این عنوانی است که در دوران دفاع مقدس برای برادران جهادگر به کار برده می‌شد که امروزه مصداق بارز آن، خبرنگاران هستند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد ادامه داد: خبرنگاران بسیار پرتلاش، جهادی، کم توقع و با روحیه خدمت به فعالیت خود ادامه می‌دهند، شاید در هر قشری کسانی باشند که یک نگاه خاص و یا غرضی داشته باشند اما در بین همه صنوف خبرنگاران این نگاه حداقلی است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران یزدی افرادی مؤمن، معتقد، شریف و پایبند به اصول نظام و انقلاب اسلامی هستند خاطرنشان کرد: این خصوصیت خبرنگاران یزدی مانند مردم این دارالعباده است که در هیچ زمانی در انجام کارهایشان کوتاهی نمی‌کنند و همیشه در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

پهلوانیان افزود: خبرنگاران در هر شرایطی برای انتشار اخبار مسئولان و ادارات تلاش می‌کنند و در طرف دیگر نیز دغدغه‌های مردم را به گوش مسئولان می‌رساندند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه هنرمندان استان نیز خواستار دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هستند تصریح کرد: امیدواریم که این نشست به زودی برگزار شود و هنرمندان نیز بتوانند از سخنان شیوای نماینده ولی فقیه در استان استفاده و نسبت به دغدغه‌های ایشان در عرصه هنر آگاه شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار