مدیر کل اداره استاندارد استان یزد تأکید کرد: مردم یزد از خرید لبنیات و دیگر مواد غذایی رو باز که از رعایت نکات بهداشتی آن‌ها اطمینان ندارند پرهیز کنند.
کد خبر: ۵۸۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 17 March 2018

محمد حسین ماجدی اردکانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم باید نسبت به خرید خود از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها توجه داشته باشند اظهار داشت: به مردم شریف استان یزد تأکید می‌کنم که از خرید لبنیات و دیگر مواد غذایی رو باز که از رعایت نکات بهداشتی آن‌ها اطمینان ندارند پرهیز کنند.

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد افزود: مردم در جهت اطمینان از صحت نشان استاندارد چاپ شده بروی محصولات و کالاها می‌توانند کد 10 رقمی زیر نشان استاندارد را به شماره 10001517 پیامک کنند تا کمتر از یک دقیقه پاسخ لازم را دریافت کنید.

وی در ادامه از اجرای طرح بازدید از کالاهای موجود در فروشگاه‌های بزرگ مرکز استان یزد خبر داد و خاطرنشان کرد: این کار در جهت اطمینان از کالاهای ارائه شده در فروشگاه‌ها در ایام چند روز مانده به عید نوروز آغاز شد.

ماجدی اردکانی با اشاره به اینکه ایمنی و سلامتی مردم، خط قرمز ما برای تمامی محصولات است گفت: به همین جهت گشت‌های ویژه استاندارد در استان یزد از 15 اسفند 96 تا 15 فروردین 97، با نظارت بر مراکز توزیع محصولات تمرکز، توزیع و فروش کالا به ویژه در نمایشگاه‌های بهاره را افزایش می‌دهد.

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد با بیان اینکه بازرسان اداره کل استاندارد استان یزد به صورت تصادفی عملکرد شرکت‌های بازرسی نمونه برداری همکار را هم تحت نظر دارند تصریح کرد: این طرح نوروزی از تاریخ 15 اسفندماه سال جاری با بازدید از مراکز عرضه، میادین میوه‌ و تره‌بار و نمایشگاه‌های بهاره استان انجام و در صورت مشاهده کالاهای بدون مجوز استاندارد اقدام به توقیف و جمع‌آوری کالا می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه تلفنی 1517 اطلاع و یا از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس www.isiri.gov.ir اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار