مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد از آغاز توزیع میوه تنظیم بازار از ۲۳ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۱۸۰ مرکز در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 17 March 2018

علی جهازی از آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در استان یزد از 23 اسفندماه همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: عرضه میوه تنظیم بازار در استان یزد در 180 مرکز انجام می‌گیرد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد با بیان اینکه بر اساس تصمیمات کمیته اجرایی ستاد تنظیم بازار استان و در راستای رفاه حال شهروندان میوه‌های توزیعی با تخفیف 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته تاکنون قریب 900 تن پرتقال و 200 تن سیب مرغوب برای توزیع با نرخ مصوب تأمین و ذخیره سازی شده است.

وی به قیمت‌های مصوب اشاره و تصریح کرد: پرتقال والنسیا جیرفت از قرار هر کیلو 35 هزار ریال و سیب مرغوب کوهپایه از قرار هر کیلو 34 هزار ریال به دست مصرف کنندگان می‌رسد و در همه مراکز قیمت‌ها به شکل یکسان است.

جهازی اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب جمعیت در مرکز استان سکونت دارند، 95 مرکز در شهرستان یزد و 87 مرکز عرصه در سطح شهرستان‌های دیگر کار عرضه میوه‌های تنظیم بازار را برعهده دارند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد اضافه کرد: تمامی این میوه‌ها با آرم تنظیم بازار ذخیره سازی شده و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، میوه ذخیره شده در سردخانه طبق برنامه بین میوه فروشان معرفی شده از سوی صنف میوه و تره بار استان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های تعاونی مصرف کارکنان و مراکز عرضه شهرداری‌ها توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان محترم یزدی هر زمان از روز نسبت به مراکز شکایاتی داشتند، آماده پاسخگویی به شکایات و رسیدگی به مشکلات آن‌ها هستیم افزود: آن‌ها می‌توانند با تلفن 124 تماس گرفته و مسائل مورد نظر خود را در ارتباط با قیمت و کیفیت میوه تنظیم بازار اعلام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار