معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از راه‌اندازی مجمع خیران ازدواج در شهرستان‌های استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶ 17 March 2018

احمد طالبی، پنج‌شنبه شب در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به راه اندازی مجمع خیران ازدواج در مرکز استان یزد اظهار داشت: این مجمع به زودی در شهرستان‌های استان یزد نیز راه اندازی می‌شود.

وی عنوان کرد: کارگاه‌های آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج نیز در مناطقی از استان یزد که سن ازدواج در آنها پایین است، با کمک آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

طالبی در مورد سمن‌های مرتبط با امور جوانان نیز بیان کرد: امسال هشت سمن جدید در استان یزد راه اندازی شد و چهار سمن دیگر نیز در نوبت دریافت مجوز هستند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری ۱۴ دوره کارگاه آموزشی برای تشکل‌های مردم نهاد در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری مسائل مرتبط با حوزه سمن‌ها به شکل جدی‌تری پیگیری شده است.

طالبی با اشاره به برنامه‌های این معاونت در سال ۹۷ عنوان کرد: در سال آینده کتاب سیمای جوانان استان یزد شامل اطلاعات جمعیتی و اجتماعی جوانان استان به تفکیک شهرستان‌ها منتشر می‌شود.

وی همچنین از رونمایی از کتاب شهدای ورزشکار استان یزد خبر داد و بیان کرد: همزمان با ایام هفته دفاع مقدس که در سال ۹۷ با ایام محرم مقارن شده است، از این کتاب رونمایی خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار