مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: از سرمایه گذاری برای توسعه فضاهای ورزشی و افزایش سرانه فضای ورزشی حتی به میزان یک متر، استقبال خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۸۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 17 March 2018

 مسعود شریعتی، پنج‌شنبه شب در نشستی خبری با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان یزد با انجام کار غیرکارشناسانه، سالن‌های ورزشی احداث شده که در طول سال حتی یک نفر از آنها استفاده نمی‌کند، اظهار داشت: ما هر سال برای نگهداری و هزینه‌های آب و برق و ... این سالن‌ها هزینه‌های بسیاری می پردازیم.

وی افزود: در عوض در بسیاری از مناطق نیاز به توسعه فضاهای ورزشی از جمله باشگاه‌های سوارکاری وجود دارد که در این راستا از هرگونه سرمایه‌گذاری و افزایش سرانه ورزشی حتی به میزان یک متر، حمایت و استقبال می کنیم.

شریعتی ادامه داد: سرمایه گذارانی که می خواهند در این زمینه ورود کنند، مجوز فاقد زمین را از ورزش و جوانان دریافت می کنند و با مراجعه به ادارات راه و شهرسازی و منابع طبیعی، زمین مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی سالن ووشو بیان کرد: کلنگ‌زنی این سالن انجام شد و مقرر شده بود زمین از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تامین شود.

وی ادامه داد: یک خیر نیکوکار نیز مراحل ساخت و تجهیز این سالن را بر عهده گرفته که امیدواریم این سالن با کمک خیری تکمیل شود اما در صورتی که با بودجه خیر تکمیل نشود، از محل بودجه تکمیل پروژه‌ها، تامین اعتبار خواهد شد.

شریعتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری تورنمنت فوتبال ساحلی به میزبانی یزد اظهار داشت: این مسابقات قرار است در روزهای پایانی فروردین‌ماه برگزار شد و جلسات هماهنگی نیز با میراث فرهنگی، شورای شهر، هیئت فوتبال و ... برگزار شده و شرایط برای برگزاری این رقابت‌ها مهیا می‌شود.

وی یادآور شد: در سال ۹۶ نیز این تورنمنت در ایام نوروز برگزار شد و ابعاد تبلیغاتی مثبت و گسترده ای برای استان یزد به همراه داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از وضعیت ورزش استان یزد در سالی که گذشت، پرداخت و افزود: در سال جاری ۱۱۸ میزبانی مسابقات لیگ ورزشی در رشته های مختلف ورزشی و چهار میزبانی مسابقات بین المللی بر عهده استان یزد بوده است.

وی همچنین از برگزاری شش اردوی تیم ملی در استان یزد خبر داد و بیان کرد: ۱۵۵ نفر از ورزشکاران استان یزد در رشته های مختلف به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

شریعتی عنوان کرد: در ۴۴ نقطه از استان یزد خانه ورزشی روستایی ایجاد شده که تاکنون ۲۰ سالن آن تجهیز شده است.

وی یادآور شد: سالن بین‌المللی و اختصاصی اسکواش نیز در یزد در حال احداث است و امیدواریم نیمه اول سال ۹۷ به بهره برداری برسد و بتوانیم میزبان بازی‌های بین المللی باشیم.

شریعتی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به اینکه در استان ۲۴۰ مکان ورزشی و تنها ۱۷۸ نیرو و ۹۰ پست خالی داریم، افزود: تلاش‌های انجام شده در ستاد مرکزی و شهرستان‌های استان یزد با کمترین امکانات و نیرو، بسیار اثربخش بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار