عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که توسعه مدیریت شهری مستلزم همکاری و همراهی اقشار مختلف جامعه است، گفت: رفع چالش‌های خیابان قیام در دستور کار جدی شورای اسلامی شهر یزد است.
کد خبر: ۵۸۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ 17 March 2018

«حمیدرضا قمی» در پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد که آخرین جلسه سال 96 است، اظهار کرد: ­­وحدت و همدلی یکی از مهمترین ویژگی مصوبات این دوره شورای اسلامی شهر یزد است.

وی در ادامه با بیان این‌که بحث خیابان قیام یکی از موضوعات جدی در دستور کار شورای شهر است، افزود: دیروز جلسه‌ای با موضوع رفع چالش‌های خیابان قیام در دفتر شهردار با حضور رییس جدید راهور تشکیل شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر یزد، گفت: در جلسه رسیدگی به مسائل خیابان قیام مقرر شد جلسه مشترکی با هیئت امنای بازار برگزار و بحث یک طرفه کردن خیابان قیام بررسی شود.

قمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام همزمان چند طرح ساماندهی و عمرانی در سطح شهر یزد، تصریح کرد: امروزه به همت تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران شهری چهره شهر یزد به خوبی در آستانه نوروز 97 در حال تغییر است.

این مقام مسئول در پایان خستگی موجود در چهره تمام مسئولان و مدیران شهری را نشانه زحمات شبانه روزی آنها برای مدیریت و توسعه بیش از پیش شهر یزد دانست و خاطرنشان کرد: توسعه مدیریت شهری مستلزم همکاری و احساس مسئولیت تمام اقشار مختلف است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار