جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی در مناسبت‌های ملی و مذهبی،‌گفت:‌ مراسم بزرگداشت شهدای دهم فروردین ماه با سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی در مسجد حظیره یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 18 March 2018

«سعید زارع» در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت 10 و 12 فروردین در استان، با بیان این که امسال چهلمین سالگرد شهدای دهم فروردین است،‌اظهار کرد: دهم فروردین تداعی‌گر عمق بینش و معرفت مردم یزد در حمایت از انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی تجریه و تحلیل رویداد ملی و انقلاب دهم فروردین را یکی از ضرورت‌های اجرایی در این خصوص دانست و بیان کرد:‌ تبلیغات محیطی گسترده در سطح شهر و استان یزد در اولویت اجرایی ستاد بزرگداشت سالگرد شهدای دهم فروردین قرار گیرد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه با بیان این‌که دیدار جمعی از مردم یزد با مقام معظم رهبری به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالروز دهم فروردین، گفت: حضور پرشور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش مهمی در بیمه کردن انقلاب اسلامی در برابر توطئه شوم دشمنان دین و نظام اسلامی ایفا می‌کند.

زارع جذب مشارکت عمومی و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری اقشار مختلف از دیگر ضرورت‌های اجرایی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم‌های ملی و مذهبی عنوان کرد و افزود:‌ حراست از ارزش‌های شهدا و انقلاب اسلامی با برگزاری مستمر و باشکوه مناسبت‌هایی نظیر دهم فروردین انجام می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با بیان این‌که مراسم بزرگداشت شهدای دهم فروردین، پنج شنبه 9 فروردین ماه رأس ساعت 8 صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار