فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: به منظور پیشگیری از جرم و برخورد با مجرمین در ایام تعطیلات نوروزی ، چهار ایستگاه انتظامی در این شهرستان مستقر می شود.
کد خبر: ۵۸۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹ 17 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ مهرداد علی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروی انتظامی بر حسب وظیفه ذاتی خود در ایام تعطیلات نوروزی در تمامی جاده ها و محورهای موصلاتی و مناطق تفریحی و سیاحتی حضور داشته و خدمتگذار مهمانان نوروزی خواهد.

وی افزود: فعال کردن گشت های پیاده، موتوری و خودرویی بطور شبانه روزی، همکاری و هماهنگی با دیگر ارگان های امدادی و خدماتی، استقرار چهار ایستگاه نوروزی و سازماندهی ستاد نوروزی، کنترل ویژه در گلوگاه ها و محورهای مواصلاتی شهرستان از دیگر اقدام مهم و شاخص این فرماندهی در ایام نوروز است.

علیمحمدی با بیان اینکه برای برقراری امنیت میهمانان نوروزی شهرستان آمادگی کامل داریم افزود: برخورد مناسب با میهمانان نوروزی چه در بحث ترافیکی و چه در بحث امنیتی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تعطیلات نوروزی و خالی بودن منازل فرصت مناسبی برای سارقین است، مردم قبل از سفر خالی بودن منازل را به نیروی انتظامی شهرستان خبر دهند.

شهرستان دره شهر واقع در 130 کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام دارای 400 اثر تاریخی بوده که 180 اثر آن در سیاهه آثار ملی به ثبت رسیده است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار