مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای گسترش ورزش در میان مردم باید محور فعالیت های روابط عمومی هیات های ورزشی این استان باشد.
کد خبر: ۵۸۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 18 March 2018

مسعود شریعتی شنبه شب در جمع رئیسان روابط عمومی هیات های ورزشی استان افزود: نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی دقیق عملکرد هیات ها بسیار تعیین کننده و موجب فرهنگ سازی ورزشی در جامعه خواهد بود.
وی ادامه داد: مسوولان روابط عمومی ها باید اخبار هیات های خود را به صورت دقیق و در اسرع وقت از طریق رسانه های مختلف گروهی به اطلاع مردم و جامعه هدف برسانند .
این مسوول تصریح کرد: برای جذب حامیان مالی و کمک به تیم ها ، باشگاه ها و هیات های ورزشی در گروی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی توسط روابط عمومی هاست که باید در این عرصه بیش از گذشته فعالیت کرد.
شریعتی افزود: تهیه محتوا و گزارش های خبری برای در جریان قرار دادن مردم و خانواده ها از فعالیت هیات های ورزشی استان جزو اولویت کار روابط عمومی هیات های ورزشی یزد باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد تصریح کرد: فعالیت های خوبی که به رغم برخی محدویت های مالی در ورزش استان انجام می شود، خیلی زیاد هم است ولی در وضعیت کنونی به خوبی منعکس نمی شود.
شریعتی تصریح کرد: اگر اخبار ورزشی استان توسط روابط عمومی ها بنحو شایسته تهیه شود قطعا رسانه های مختلف گروهی برای انعکاس آنها همکاری لازم خواهند داشت.
در این نشست از مسوولان روابط عمومی هیات های شمشیربازی ، همگانی ، تکواندو ، جانبازان و معلولین ، فوتبال ، شنا و سوارکاری به عنوان روابط عمومی های برتر ورزشی سال 1396 قدردانی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار