معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: در تعطیلات نوروز سال 1397، 19 ایستگاه نوروزی پلیس با انجام برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی به مسافران و میهمانان خدمات رسانی می کند.
کد خبر: ۵۸۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 18 March 2018

سرهنگ‌ محمدرضا مزیدی روز شنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: این ایستگاه ها در مبادی ورودی شهرستان ها مستقرند و با توزیع بروشور و بسته های فرهنگی در خدمت مسافران نوروزی هستند.
وی ادامه داد: فعالیت های فرهنگی در ایستگاه های یادشده با پاسخگویی به سئوال های مسافران ، برگزاری مسابقات و نظرسنجی از میهمانان همراه خواهد بود که فعالیت ایستگاه های نوروزی پلیس تا 15 فروردین ماه 1397 ادامه دارد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان به اهمیت همکاری مردم و مسافران با پلیس در طول سال به خصوص در تعطیلات نوروز سال 97 اشاره کرد و یادآور شد: تلفن 110 آماده شنیدن ، پاسخگویی و پیگیری مسائل مردم است.
مزیدی به اهمیت فعالیت رسانه های گروهی در اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و همکاری با پلیس اشاره کرد و گفت: برای حل بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی باید رسانه ها در کنار پلیس باشد و فعالیت کنند.
وی بدون ذکر اعداد و ارقام به عملکرد پلیس و کاهش 11 درصدی تلفات جانی، چهار درصدی تلفات جرحی و 32 درصدی تصادف خسارتی از ابتدای سال 1396 تا 25 اسفندماه جاری اشاره کرد و آن را مدیون فعالیت های پلیس و همکاری مردم دانست .
استان یزد افزون بر 6هزار اثر تاریخی و فرهنگی دارد که از آن با عنوان نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان یاد می شود.
این شهر 743 هکتار بافت تاریخی دارد که حریم آن پنج هزار هکتار وسعت دارد و این شهر علاوه بر ثبت در فهرست آثار ملی، در 18تیرماه 1396 در فهرست آثار سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد(یونسکو) ثبت شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار