یازدهمین همایش ادواری غدد و متابولیسم کودکان ایران به میزبانی استان یزد در اردیبهشت ماه 97 یزد برگزار می‌شود .
کد خبر: ۵۸۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 18 March 2018

دکتر«مهتاب اردویی» با اشاره به این‌که یازدهمین همایش ادواری غدد و متابولیسم کودکان ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود، اظهار کرد: این همایش سالانه با محوریت انجمن غدد کودکان و با همکاری یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی در شهرهای مختلف کشور اجرا می‌شود .

وی با بیان این‌که استفاده از روش‌های تشخیص پیشرفته باعث شده تا کیفیت زندگی بیماران بهبود یابد، افزود: هدف از برگزاری این همایش استفاده از تجربه و علم اساتید غدد اطفال در زمینه اختلال رشد به خصوص اختلال رشد قدی، اختلالات بلوغ، اندیکاسیون های درمان آن و همچنین تازه های درمان دیابت و بیماری‌های شایع متابولیک است .

این متخصص غدد اطفال، با اشاره به این‌که در این همایش جدیدترین راه‌های تشخیص و درمان بیماری‌ها بررسی می‌شود، گفت: همایش ادواری غدد و متابولیسم کودکان ایران، با محورهای تیروئید، دیابت، بلوغ، بیماری‌های متابولیک و اختلال رشد برگزار می‌شود .

دبير علمی یازدهمین همایش ادواری غدد و متابولیسم کودکان ایران در پایان خاطرنشان کرد: همایش متابولیسم کودکان ایران در 12 الی 14 اردیبهشت ماه 97 در بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار