مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد بر تشکیل هیئت اندیشه ورزان در ستاد ائمه جمعه استان تأکید کرد.
کد خبر: ۵۸۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 18 March 2018

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از قریب به 10 سال گذشته برنامه‌های مختلفی در ایام نوروز اجرا می‌کند اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های در نظر گرفته شده را اجرا می‌کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه اعزام ائمه جماعات به مساجد فاقد امام جماعت در ایام نوروز یکی از فعالیت‌های سازمان تبلیغات است افزود: هر مسجد بین راهی که امام جماعت نداشت، آماده اعزام روحانیون به این مساجد بین راهی هستیم.

وی همکاری و تعامل میراث فرهنگی استان و اداره اوقاف را در زمینه برگزاری فعالیت‌های مذهبی و دینی بسیار خوب ارزیابی و تصریح کرد: هر زمانی که پیشنهاد و یا طرحی ارائه شود بدون شک میراث فرهنگی به خوبی استقبال می‌کند.

حسینی کوهستانی به لزوم راهنمایی هر چه بیشتر راهنمایان تورهای گردشگری اشاره و عنوان کرد: در این راستا دعوت از اساتید قوی از منظر تاریخی، علمی، دینی و مذهبی می‌تواند تأثیرگذار باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تعداد زیادی از اسکان مسافران نوروزی استان در مدارس است و با توجه به این جمعیت، بروشوری تحت عنوان سفرنامه با موضوعات معرفی چهره‌ها و اماکن تاریخی و مذهبی یزد تهیه و در مدارس و بسیاری از امکان در بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

 وی به تشکیل هیئت اندیشه ورزان در ستاد ائمه جمعه استان اشاره کرد و افزود: با تشکیل این هیئت در استان می‌توان نسبت به بسیاری از اتفاقات و مسائلی که در استان و شهر یزد می‌افتد نظارت داشته باشیم.

در ادامه حجت الاسلام حسین زارع زاده با اشاره به اینکه هفتمین سال طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در فضای بقاع متبرکه و امامزادگان استان یزد برگزار می‌شود عنوان کرد: این برنامه مختص امامزادگان است و امکان اجرای آن در مساجد را نداریم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد خاطرنشان کرد: در ایام نوروز مبلغین زباندان در مساجد فعالیت می‌کنند و نسبت به توضیحات جامع و کامل هر بنا به فعالیت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته در ایام نوروز 60 میلیون در مسجد جامع یزد هزینه می‌شود گفت: 36 میلیون تومان چادر مناسب و در شان تهیه شده است که در پرداخت هزینه آن مشکل داریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار