سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: پروژه بهسازی محور حاجی آباد زرین که اواخر شهریور امسال به پیمانکار واگذار شده بود، پس از اتمام عملیات اجرایی، تحویل موقت شد.
کد خبر: ۵۸۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 18 March 2018

سعید برازنده مقدم اظهار داشت: در این پروژه با توجه به بررسی دقیق و میدانی به عمل آمده، ارزیابی وضعیت و نوع روسازی محور، خرابی هایی موجود، نوع و شدت ترافیک عبوری، منابع مالی پیش بینی شده، اهمیت اجتماعی و ترافیکی منطقه و پس از تحلیل اقتصادی صورت گرفته و ارزیابی گزینه های مختلف، نهایتا طرح اجرای روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ انتخاب و جهت اجرا به فراخوان استعلام گذاشته شد.

وی بیان کرد: در این پروژه حدود هشت کیلومتر از محور حاجی آباد زرین اردکان، در محدوده کیلومتر ۳۵ تا ۴۳، پس از آماده سازی بستر روسازی موجود، با هزینه ای حدود ۱.۹ میلیارد ریال، روکش آسفالت حفاظتی شد.

برازنده مقدم عنوان کرد: با اتمام عملیات اجرایی مذکور، محدوده ‌بهسازی شده متناسب با نوع محور، در حال بهره برداری است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد تاکید کرد: بهسازی ادامه محور با همین روش در دستور کار سال ۱۳۹۷ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد قرار دارد و بر این اساس اسناد طرح بهسازی ادامه محور، تهیه و فرآیند برگزاری تشریفات مناقصه در حال انجام است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار