یکی از مدیران ارشد توسعه اسنپ با اشاره به تایید پلمپ دفتر این سامانه در یزد، اظهار كرد: نسبت به رفتاری که در یزد با اسنپ شد، بیگانه نيستيم.
کد خبر: ۵۸۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 20 March 2018

«علی قاضی» در اين باره تصريح كرد: از حدود ۱۰ روز پیش جذب راننده اسنپ در شهر یزد متوقف شد و پس از آن بیلبوردهای این سامانه در این شهر یکی بعد از دیگری مورد تخریب قرار گرفت و سرانجام نیز دفتر اسنپ در یزد به دستور مقامات شهری در روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه پلمپ شد.

وي ادامه داد: البته با این حال اپلیکیشن اسنپ تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در این شهر را در اختیار دارد و همچنان خدمات خود را به مردم یزد ارائه می‌دهد.

به گفته وي، در اختیار نداشتن دفتر اسنپ در یزد فرآیند پشتیبانی و آموزش رانندگان این سامانه را مختل خواهد کرد و مسئولیت تبعات احتمالی آن متوجه افرادی است که دفتر اسنپ را پلمپ کردند . 

مدیر ارشد توسعه اسنپ با اشاره به شروع فعاليت اسنپ در يزد خاطرنشان كرد: در مدت آماده‌سازی زیرساخت‌ها حدود ۱۴ نفر برای کار تمام‌وقت در یزد استخدام شدند و پنجم اسفند خدمات‌رسانی اسنپ در این شهر با حدود ۸۰۰ کاربر راننده که همگی آموزش‌دیده بودند،  آغاز شد.

وي استقبال مردم یزد از اسنپ را بی‌نظیر ‌خواند و درباره واکنش اسنپ به ممانعت‌هایی که با این سامانه در یزد شده است، بیان می‌کند: ما نسبت به رفتاری که در یزد با اسنپ شد، بیگانه نیستیم و پیشتر در شهرهای قزوین، اراک ، قم و غيره نيز به مشکلات مشابه برخورد کرده‌ایم و تیم توسعه اسنپ در واکنش به چنین رفتارهایی وارد مذاکره با مقامات مخالف اسنپ می‌شود و ضمن ارائه مجوز‌های فعالیت اسنپ در سراسر ایران آنها را متقاعد می‌کند.

به گفته قاضي، اسنپ یک اپلیکیشن درخواست خودرو است که به عنوان رابط بین کاربر راننده و مسافر عمل می‌کند و نقش ارتباط‌‌‌ دهنده بین این دو کاربر را بر عهده دارد و از آنجایی که فعالیت سرویس‌های آنلاین درخواست خودرو هنوز در کشور ما بحث تازه‌ای محسوب می‌شود قانون مدونی برای آن وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار