استاندار یزد گفت: در چند ماه اخیر مجموعا 420 میلیون دلار سرمایه گذاری برای استان یزد در وزارت امور اقتصادی و دارایی مصوب شد.
کد خبر: ۵۸۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 19 March 2018
"محمود زمانی قمی"  در جریان  بازدید از خزانه استان ضمن قدردانی از فعالیت های انجام شده در این حوزه در سال 96 گفت: فعالیت های خوبی در استان انجام شده که نتیجه آن تصویب حدود 332 میلیون دلار سرمایه گذاری برای این استان در چند روز گذشته در وزارت اقتصاد بوده است.
وی خاطرنشان کرد: این سرمایه گذاری ها با سرمایه گذاری هایی که چندی قبل برای استان یزد مصوب شده بود به 420 میلیون دلار می رسد که امیدواریم در سال آینده شاهد افزایش این روند باشیم.
زمانی قمی تاکید کرد: استان یزد ظرفیت های بالای اقتصادی و سرمایه گذاری دارد و برای افرادی که تاکنون این استان را از نزدیک ندیده اند؛ قطعا جاذبه های بالایی خواهد داشت به شرط آنکه بخوبی معرفی شوند.
انرژی خورشیدی، شهر تاریخی و جهانی، رتبه نخست در تولید زیلو و ترمه، قرار گیری در ردیف 6 استان بزرگ صنعتی ایران ، تولید 45 درصد کاشی و سرامیک کشور، رتبه برتر در حوزه کشاورزی مانند قرار گیری در ردیف 2 استان برتر تولیدکننده محصولات گلخانه ای ، رتبه برتر پارک علم و فناوری از جمله ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری استان یزد به شمار می رود.
استاندار يزد همچنین در حاشیه این بازدید در نشستی در جمع مسئولان و مدیران این اداره کل با بیان اینکه فعالیت های خوبی در بخش سرمایه گذاری در استان در حال انجام است ابراز امیدواری کرد در تعامل بیشتر با سازمان ها بتوان اقدامات جدی تر را در این بخش دنبال کرد.
"علی نمازی" مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز در این بازدید که معاون امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار ، مدیرکل حوزه استاندار و نیز مدیرکل امور اداری و مالی استانداری نیز حضور داشتند فعالیت بخش های مختلف مالی، خزانه و همچنین، اقتصادی و سرمایه گذاری و به خصوص خزانه استان را تشریح کرد.
وی گفت: این مجموعه در روزهای پایانی سال با حجم گسترده کار در پرداخت و دریافت مواجه است و باید فعالیت های مالی در این روزها ، با دقت ، ساماندهی ، مدیریت و بروز شود.
نمازی گفت: خزانه استان با توجه به پرداخت هزینه های جاری و عمرانی دستگاههای اجرایی و حقوق کارمندان، روز های پرکاری را سپری می کند.
این مقام مسئول با قدردانی از حضور و حمایت های استاندار یزد و معاونین وی، گزارشی از روند فعالیت های انجام شده  در  حوزه های نظارت مالی، ذیحسابی، درآمدها و پرداختی ها در سال 96 را ارائه کرد.
اجرای سیاست ها و خط مشی ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، تنظیم خطی مشی و اداره امور سیاست های اقتصادی در چارچوب سیاست های اقتصادی و مالی کشور، نظارت بر حسن انجام امور مربوط به تحقیق و بررسی آثار و نتایج اقتصادی، نظارت در واریز درآمدهای عمومی در سطح استان، اعمال نظارت مالی از طریق ذی حسابان دستگاههای اجرایی و ارائه گزارش مالی از عملکرد درآمد استان و اعتبارات جاری و عمرانی به دبیر خانه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان از جمله وظایف و ماموریت های این اداره کل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار