رییس جهادکشاورزی شهرستان میبد از توزیع میوه و مواد پروتئینی شب عید در فروشگاه های بزرگ شهرستان میبد خبر داد .
کد خبر: ۵۸۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 19 March 2018

«صدر پورکوثری» در این باره گفت: سهمیه میوه امسال شب عید در میبد طبق برآورد سال گذشته شامل 120 تن پرتقال از نوع والنسیا با قیمت هر کیلو 2500 تومان و 35 تن سیب درختی ارومیه با 10درصد زیر قیمت بازار کیلویی 2000 تومان در فروشگاه ها عرضه می شود. 
وی بیان کرد:  فروشگاه هایی که عرضه مستقیم میوه شب عید به آنها واگذار شده، حق ندارند به غیر از میوه طرح تنظیم بازار، میوه دیگری عرضه کنند و صرفا باید یک رقم پرتقال والنسیا در فروشگاه خود توزیع کنند و بنرهای مرتبط با آن را در خیابان و در معرض دید عموم نصب کنند. 
پور کوثری توزیع میوه شب عید را بر عهده جهادکشاورزی دانست و افزود: نظارت بر توزیع و فروش آن برعهده اداره صنعت و معدن و اداره تعزیزات حکومتی است.  
به گفته وی،  همشهریان در صورت مشاهده تخلفی در جریان توزیع و فروش این اقلام می توانند مراتب را به اطلاع اداره تعزیرات حکومتی برسانند. 
رییس جهادکشاورزی از توزیع 41 تن مرغ منجمد در شهرستان نیز خبر داد و بیان کرد: نصف این سهمیه را توزیع کرده ایم و 20 تن دیگر به زودی عرضه می شود ولی شرکت پشتیبانی امور دام هیچ محدودیتی برای عرضه و توزیع مرغ منجمد در بازار قرار نداده و قیمت مرغ مصرفی باکیفیت کیلویی 6200 تومان در فروشگاه های کوروش، رفاه، کرامت و مدرس عرضه می شود. 
پور کوثری همچنین از عرضه دو و نیم تن گوشت گوساله منجمد با قیمت 23 هزار تومان در فروشگاه ها و چهار تن  گوشت گرم گوسفند استرالیایی با قیمت 33 هزار و 500 تومان در فروشگاه های کوروش، فرهنگیان و رفاه خبر داد. 
رییس جهاد کشاورزی میبد گفت: توزیع تخم مرغ به میزان 6 تن در فروشگاه ها با قیمت 6000 تومان عرضه شده و دو تن دیگر بزودی توزیع می شود. 
وی برنج را یکی از اقلام مورد نیاز مردم در شب عید ذکر و اظهار کرد: برنج دانه بلند هندی 28 تن با قیمت 5600 تومان وبرنج دانه کوتاه 28 تن با قیمت 2600 تومان، همچنین برنج تایلندی 12 تن با قیمت کیلویی 3900 تومان برای این منظور در نظر گرفته شده که در مجموع 28 تن برنج سهمیه شهرستان برای ایام عید را شامل می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار