مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: خانواده‌های زندانیان در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند که امیدواریم با همکاری سازمان هلال احمر استان بتوانیم قدری از این مسائل را در جامعه کاهش دهیم.
کد خبر: ۵۸۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 19 March 2018

رضا ذوالفعلی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با محسن حرازی‌زاده یزدی رئیس جدید هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه در حوزه زندانبانی گاهی با مشکلاتی روبه رو می‌شویم اظهار داشت: با توجه به این مسائل نیازمند کمک و تعامل بیشتر با جمعیت هلال احمر است.

مدیر کل زندان‌های استان یزد با بیان برخی از خدماتی که هلال احمر به مجموعه زندان‌های استان می‌تواند ارائه کند گفت: برخی از خانواده‌های زندانیان با وجود شرایط خاص، در معرض آسیب‌های اجتماعی خطرناکی هستند که سازمان هلال احمر می‌تواند در پیشگیری و فرهنگ سازی برخی از این موارد اداره کل زندان‌های استان را همراهی و حمایت کند.

وی افزود: آموزش‌های هلال احمر در مواقع ضروری می‌تواند کارساز، مؤثر و از بروز بسیاری از مسائل و مشکلات در جامعه جلوگیری کند.

ذوالفعلی نژاد خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته در جمعیت هلال احمر نیز همچون سازمان زندان‌ها خیرخواهانه و در جهت کمک به افراد آسیب دیده است.

محسن حرازی زاده یزدی در ادامه این نشست گفت: مشاوره، آموزش، کمک‌های اولیه و همچنین مباحث مربوط به آسیب‌های اجتماعی ازجمله خدماتی است که هلال احمر یزد می‌تواند در قالب تفاهم نامه به اداره کل زندان‌های استان ارائه کند.

مدیر کل هلال احمر استان یزد با اشاره به کمک‌هایی که این سازمان می‌تواند در جهت کم کردن مشکلات و مسائل خانواده‌های زندانیان انجام دهد افزود: با ساماندهی خیرین هلال احمر و تشریح مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، نسبت به دریافت کمک‌هایی جهت کم کردن آلام خانواده زندانیان اقدام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه جمعیت هلال احمر یزد این پتانسیل را دارد تا در مسائل درمانی و توان بخشی نیز در حد بضاعت و امکان به مددجویان تحت پوشش اداره کل زندان‌ها خدمات رسانی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار