به رغم اصرار مسئولان آموزش و پرورش برای دایر بودن مدارس تا ۲۸ اسفند ماه، تعداد زیادی از مدارس کشور چند روزی است که تعطیل شده است و امروز نیز مدارس کشور تعطیل است.
کد خبر: ۵۸۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 19 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ در اسفند ماه و همزمان با نزدیک شدن به آخر سال ۹۶، مسئولان آموزش و پرورش به دفعات اعلام کردند که مدارس کشور باید تا پایان ساعت آموزشی روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه دایر باشند.

علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به خبرنگار فارس گفت: «مدارس کشور باید تا روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه دایر باشند».

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش نیز نیمه اسفند ماه امسال گفت: «تأکید مؤکد، مؤکد و مؤکد به همکارانم در مدارس دارم که امسال به هیچ عنوان حتی یک روز زودتر از ایام تعطیلات، نباید مدارس تعطیل شود و بچه‌ها تحصیل را ادامه دهند».

به نظر می‌آید که این توصیه وزیر آموزش و پرورش آویزه گوش تعدادی از مدارس نبوده است و مدارس نه تنها یک روز زودتر بلکه چند روز زودتر از ۲۸ اسفند ماه تعطیل شدند.

مادر یک دانش‌آموز کلاس اولی در منطقه ۱۰ تهران به فارس گفت: فرزندم از روز شنبه تعطیل است و بنده با توجه به اینکه شاغل هستم، او را به مهدکودک سپردم.

وی ادامه داد: مگر مسئولان آموزش و پرورش اعلام نکردند که مدارس تعطیل است پس چرا مدارس را تعطیل کردند؟ چرا کسی به حرف مسئولان گوش نمی‌دهد؟

پدر ۲ دانش‌آموز در منطقه ۹ تهران نیز گفت: مدارس فرزندانم روز چهارشنبه هفته پیش اعلام کردند که اگر کسی از روز شنبه نیاید، غیبت نمی‌زنیم.

وی افزود: وقتی مدرسه چنین چیزی را به دانش‌آموزان می‌گوید معلوم است که آنها ترجیج می‌دهند که مدرسه نروند.

 

 

//فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار