مرکز اورژانس اجتماعی، خط تلفن 123، خدمات سیار و پایگاههاي سلامت اجتماعی بهزیستی آماده ارائه خدمات اجتماعی در تعطیلات نوروزي به عموم جامعه است.
کد خبر: ۵۸۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 20 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیر کل بهزیستی استانی یزد گفت: مهم ترین ویژگی ارائه خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی یزد تخصصی بودن، به موقع و در دسترس بودن این خدمات است تا مردم بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی از این خدمات بهره مند شوند.

عفتی افزود: سعی دارد با مداخلات روانی، اجتماعی پیش از مداخلات قضایی و انتظامی در پیشگیري از وقوع جرم و قضا زدایی از بسیاري از معظلات اجتماعی پیشگیري کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کودك آزاري، همسر آزاري، زنان آسیب دیده اجتماعی، دختران فراري یا در معرض آسیب، اقدام به خودکشی، کودکان کار ، مشاوره هاي خانوادگی و حل اختلافات خانوادگی، مشاوره هاي فردي و مواردی از این دست مهمترین فعالیت هاي اورژانس اجتماعی است که در کنار خدمات تخصصی به خانواده ها ارائه می شود.

مدیر کل بهزیستی استان یزد با اشاره به خط 123 بهزیستی که بصورت شبانه روزي آماده پاسخگویی و ارجاع به خدمات سیار اورژانس اجتماعی است؛ تصریح کرد: بسیاري از خشونت هاي خانگی و آسیب هاي اجتماعی با مداخله تیم کارشناسی 123 و خدمات سیار مرتفع می شود.

وي گفت: بهزیستی استان یزد از طریق خط تلفن اورژانس اجتماعی 123، خدمات سیار، مراکز مداخله در بحران و پایگاههاي خدمات اجتماعی آماده ارائه خدمات اجتماعی به خانواده ها به صورت 24 ساعت و حتی تعطیلات ایام نوروزي است.

 

 

/خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار