فرماندار ابرکوه با اشاره به ضرورت جدی پیگیری شدن ارزیابی از دستگاه‌های دولتی، گفت: نارضایتی از سیستم اداری به سبب جدی نبودن ارزیابی عملکرد دستگاه‌هاست.
کد خبر: ۵۸۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 20 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ محمد کاظمی نسب شامگاه دوشنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه، با تأکید بر امر اطلاع‌رسانی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی توسط مجموعه دولتی در شهرستان مغفول مانده و بسیار ضعیف است و این در حالی است که این حق مردم است که از خدمات انجام‌شده توسط دولت و نظام جمهوری اسلامی مطلع شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ارزیابی عملکرد در دستگاه‌های دولتی جدی گرفته نمی‌شد، اذعان کرد: باید بین مدیرانی که همیشه در دسترس مردم بوده و به آنان خدمات شایسته ارائه می‌کنند با مدیرانی که بالعکس عمل می‌کنند، تمایز قائل شد که این امر از طریق ارزیابی عملکرد آنان محقق می‌شود. اینکه امروز همه ما از سیستم اداری ناراضی هستیم و کارشناسان معتقدند بهره‌وری در سیستم اداری وضعیت مطلوب ندارد به ارزیابی مدیران از زیرمجموعه خود برمی‌گردد.

فرماندار ابرکوه انتخاب ابرکوه به‌عنوان یکی از شهرهای نمونه گردشگری کشور را به خاطر قابلیت‌های ویژه طبیعی، تاریخی، فرهنگی آن دانست و خاطرنشان کرد: شهر نمونه گردشگری بودن فرصتی برای مجموعه مدیریتی شهرستان است تا ابرکوه را به تمام گردشگران داخلی و خارجی معرفی کرده و از این طریق پیوندی میان فرهنگ و صنعت به وجود آورند.

در ادامه حجت‌الاسلام رضا علیزاده ضمن تقدیر از محمود زمانی قمی استاندار یزد در جهت پیگیری مشکلات شهرستان‌ها، اظهار کرد: فلسفه تشکیل حکومت دینی برقراری عدالت و خدمت به مردم است؛ لذا تمامی مسئولین در هر جایگاه و مقامی باید برای برقراری عدالت و برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنند. وجود ما مسئولین نیز تنها برای خدمت به مردم است که باید در این زمینه بیشترین منفعت و سود را برای آنان داشته باشیم.

به گزارش فارس، سپس مصطفی تولایی رئیس شورای اسلامی شهر مهردشت، اظهار کرد: در شهر ابرکوه برای ارائه خدمات به شهروندان ادارات مختلف هر یک گوشه‌ای از کار را تقبل کرده و همگی بسیج می‌شوند، اما در مهردشت تمام مسائل بر دوش شهرداری و شورا قرار دارد؛ لذا با توجه به اینکه جاده هرات و مروست راه‌اندازی شده است احتمال حضور گردشگران زیادی به شهر مهردشت وجود دارد که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشده شده و در حال حاضر از پلیس راهور تقاضا داریم، نیم‌نگاهی هم به این منطقه داشته باشند.

در خاتمه این مراسم از عوامل برگزاری سمینار بهره‌وری و بهینه‌سازی مدیریت آب و انرژی در ابرکوه از جمله علی‌اصغر قیومی رئیس مرکز رشد واحدهای فناور ابرکوه، سید علیرضا رسولی شهردار، ابوالفضل اکرمی رئیس اداره توزیع برق و محمدحسین عادل رئیس آموزشکده فنی شریف، تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار