فرماندار اردکان، ثبت بخشی از بافت تاریخی یزد در 18تیرماه 96 در فهرست آثار جهانی به عنوان یک رخداد مهم فرهنگی سال جاری یادکرد و گفت: این شهرستان باید نقش مهم خود را در مثلث گردشگری شهرهای اصفهان، یزد و شیراز به خوبی ایفا کند.
کد خبر: ۵۸۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 20 March 2018

هادی مقیمی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان افزود: اردکان با توجه به قدمت تاریخی و وجود آثار و بناهای متعدد کهن به خوبی قادر به انجام این نقش است.
وی به فعالیت‌ های انجام شده در سال اخیر اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای بخش عقدا و افتتاح طرح ها با اعتبار 32 هزار میلیارد ریال، تأمین اعتبار و آغاز ساخت مرکز تحقیقات محیط‌ زیست و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص مکان احداث مجتمع فرهنگی رفاهی صنایع از جمله این اقدامات است.
مقیمی با بیان این‌که باید بهترین خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه شود؛ در دسترس‌ بودن رئیسان اداره ها به ‌ویژه نهادهای خدمت‌رسان در این ایام و حفظ ارتباط و تعامل با رسانه‌ها، شفاف‌سازی مسائل و امیدآفرینی در جامعه را از مهم‌ترین انتظارات عنوان کرد.
وی با تقدیر از فعالیت دستگاه‌های اجرایی ، تداوم رعایت انضباط اداری و تعامل همه‌جانبه را در سال 97 خواستار شد و گفت: خلاقیت در امور، شفافیت و ارتباط بیشتر مسئولان با مردم توسط رئیسان ادارهها مورد تأکید است.
مقیمی تشکیل 2 شورای مهم را اولویت شهرستان در ابتدای سال جدید دانست و گفت: شورای میراث فرهنگی و نیز شورای تخصصی بررسی علل آلودگی هوای شهر اردکان تا پایان فروردین 97 تشکیل و به‌ صورت مداوم با تشکیل جلساتی راهکارهای عملیاتی را برای توسعه صنعت گردشگری و نیز کاهش آلودگی هوا ارائه خواهد داد.
وی تاکید کرد که با همدلی ملت و دولت، شاهد شکوفایی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی در سال 1397باشیم.
همچنین امام جمعه اردکان اظهار کرد: بزرگترین عبرتی که می‌توان از حلول سال جدید گرفت این است، دوره مسئولیت و عمر انسان گذراست.
حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر یادآور شد: امروز قبول مسئولیت با این حجم از مشکلات ع ایثار است و در این میان بعضی از مسئولان مانند فرماندار و امام جمعه بیشتر با مردم سر و کار دارند و بعضا باید پاسخگوی عملکرد برخی مدیران دیگر نیز باشند.
وی افزود: این سنت الهی است که در سایه وحدت و همکاری مسئولان، احساس آرامش و راحتی بیشتری برای مردم به وجود ‌آید و اگر بخواهیم در شهر برکات الهی وارد شود؛ باید همه مسئولان با هم تعامل داشته باشند.
امام جمعه اردکان ادامه داد: عملکرد ما در دوره مسئولیت بر روی عمر، زندگی خانوادگی، آینده نسل و سرنوشت ما تأثیر دارد؛ لذا باید از حب و بغض‌های شخصی، جناحی، سیاسی و اقتصادی در انجام مسئولیت پرهیز کنیم.
شاکر با اشاره به اوضاع اقتصادی گفت: کمترین وظیفه مسئولان این است که در مواجهه با مردم سعه صدر و روی گشاده داشته باشند.
در شورای اداری اردکان از مسئولان پنج دستگاه برتر شهرستان در سال 96 (گاز، آموزش‌و پرورش ،مخابرات ، فرمانده انتظامی و شهردار احمدآباد) تجلیل شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار