شهردار ابرکوه ضمن تأکید بر اهمیت احترام به خانواده‌های شهدا، گفت: اگر بخواهیم کشورمان ایران برای همیشه باعزت در اوج اقتدار باشد، باید در تقویت روحیه ایثارگری تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۸۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ 20 March 2018

سید علیرضا رسولی در دیدار جمعی از خانواده شهدا و جانبازان ابرکوه بابیان اینکه شهادت همیشه در طول تاریخ تکرار می‌شود، اظهار کرد: خون شهدا همیشه در کشور ما سرآمد و مافوق ارزش‌ها بوده و هیچ‌کسی نمی‌تواند ذره‌ای از اهمیت این موضوع را کم کند. لذا نکته حائز اهمیت این است که اگر بخواهیم کشورمان ایران برای همیشه باعزت در اوج اقتدار باشد، باید در تقویت روحیه ایثارگری مبادرت ویژه داشته باشیم.

وی با تأکید بر عمل کردن به سیره شهدا، خاطرنشان کرد: قدم برداشتن در مسیر شهدا تنها به زبان میسر نمی‌شود، بلکه این مهم باید در اعمال انسان نمود و جلوه عینی داشته باشد. در همین راستا ما وظیفه‌داریم چنین فرهنگ‌سازی را ابتدا از خانواده خود آغاز کرده و سپس به تمام جامعه تعمیم دهیم.

شهردار ابرکوه مصرف‌گرایی را یک ضد فرهنگ برشمرد و افزود: یکی از جلوه‌های اقدام ایثارگرانه این است که جامعه را به سمت مولد بودن و تولید هدایت کنیم تا به حاشیه کشیده نشود.

رسولی ادامه داد: علی‌رغم تمامی مشکلات موجود، مجموعه شهرداری هرگز از رسالت خود دست برنداشته و معتقدیم اگر کسی رهرو واقعی شهدا باشد هرگز پشت میز و در اتاق خود نخواهد نشست و همیشه از نزدیک در حال بررسی مشکلات و مسائل شهری است. ضمن اینکه مدیریت یک مجموعه نباید متکی به یک شخص باشد، بلکه باید سیستمی کارآمد ساخت تا مراجعان حتی در صورت عدم حضور مدیر هم بتوانند پاسخی مطلوب و درخور دریافت کنند.

وی در خاتمه با تأکید بر تبدیل شدن ابرکوه به یک شهر هوشمند، اذعان کرد: هوشمند و الکترونیکی شدن شهر به معنای بهره‌گیری از دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار