ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: بعد از خودروهای پلاک یزد، خودروهای استان‌های تهران و فارس بیشترین تردد را در محورهای استان یزد دارند.
کد خبر: ۵۸۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 20 March 2018

سعید برازنده مقدم ظهر امروز در حاشیه بازدید از محور بافق ـ یزد که به اتفاق معاون راهداری، معاون حمل و نقل، مسئول نگهداری راه‌ها و مسئول ایمنی راه‌ها انجام شد، اظهار داشت: این بازدید با هدف بررسی رویه آسفالت‌های محور همچنین نحوه نگهداری جاده، ایمنی جاده، رصد علائم راهنمایی و رانندگی و ... انجام شد و خوشبختانه مسیر در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به بازدید از قطعه ای از این مسیر و بررسی نواقص آن بیان کرد: این نقایص بعد از تعطیلات به اطلاع مسئولان راه و شهرسازی خواهد رسید ضمن اینکه قسمتی از این مسیر هم دو بانده و ایمن خواهد شد.

برازنده مقدم با بیان اینکه شهرستان بافق یکی از تولیدکنندگان بزرگ بار در سطح استان است و ۱۵ درصد از کل بار استان در بافق تولید و حمل و نقل می شود، افزود: به همین دلیل حساسیت این شهرستان بالا است و محورهای این استان از موقعیت ویژه ای برخوردارند.

وی در مورد تناژ حمل و نقل بار در شهرستان بافق در سال ۹۵ عنوان کرد: در سال ۹۵ بیش از ۳ میلیون تن بار از بافق به سایر مناطق استان و کشور حمل شده که این میزان در سال ۹۶ با افزایش ۱۲ درصدی مواجه بوده است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد همچنین با اشاره به بازدید از شرکت‌های حمل و نقل در شهرک صنعتی بافق بیان کرد: در حال حاضر ۳۱ شرکت حمل و نقل در شهرستان بافق فعال هستند که ۱۲ مورد از آنها در شهرک صنعتی بافق و ۱۹ مورد در مجموعه حمل و نقلی بافق مستقر هستند.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک شش شرکت حمل و نقلی در شهرک صنعتی بافق به بهره برداری خواهد رسید و سه شرکت حمل و نقلی نیز در مجموعه حمل و نقل شهرستان به بهره برداری می رسد و مجموع شرکت‌های حمل و نقل شهرستان بافق به زودی به ۴۰ مورد افزایش خواهد یافت.

برازنده مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان ترددها در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۶ در محورهای استان یزد اظهار داشت: ۳۴۴ هزار و ۳۴۳ تردد در محورهای استان یزد انجام شده که بیشترین تردد مربوط به محور یزد ـ مهریز بوده به نحوی که به طور متوسط ۹۶۷ تردد در ساعت ثبت شده که سرعت متوسط نیز ۷۶ کیلومتر در ساعت بوده اعلام شده است.

وی ادامه داد: اوج ترددها در این محور مربوط به ساعات ۱۶ تا ۱۷ بوده به نحوی که هزار و ۵۱ تردد با سرعت متوسط ۹۲ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

برازنده مقدم، مجموع ترددهای ورودی و خروجی استان در ۲۴ ساعت گذشته را ۳۴ هزار و ۵۷۷ ورودی و ۳۱ هزار و ۷۰۷ خروجی از محورهای استان اعلام کرد.

وی یادآور شد: غیر از خودروهای یزدی که بیشترین تردد را در جاده‌های استان داشته‌اند، خودروهای دارای پلاک استان‌های تهران، فارس، کرمان، اصفهان و خراسان رضوی بیشترین تردد را در استان یزد داشته اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار