رئیس‌کل دادگستری استان یزد گفت:فعالیت در سال جاری تلاش برای تحقق شعار سال باید از قالب حرف و گفتار خارج شده و به عمل نزدیک شود.
کد خبر: ۵۸۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 10 April 2018

رئیس‌کل دادگستری استان یزد با اشاره به اینکه اولویت این ستاد در سال جاری تلاش برای تحقق شعار سال است افزود: فعالیت در این عرصه باید از قالب حرف و گفتار خارج شده و به عمل نزدیک شود.

محمدرضا حبیبی صبح امروز بیست ویکم فروردین ماه در اولین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد  با اشاره به نقش دستگاه‌های اجرایی در تحقق شعار سال، عنوان کرد: اهتمام همه نهاد‌ها و مجموعه‌های اجرایی به استفاده از کالای ایرانی و امتناع از مصرف کالای خارجی که مشابه داخلی آن تولید می‌شود، گامی مؤثر در این راستا است که باید موردتوجه قرار بگیرد و نظارت‌ها در این عرصه نیز باید افزایش پیدا کند.

و یادآور شد: البته فعالیت‌های این مجموعه که پیش‌ازاین با عنوان کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری فعال بوده، همواره عملی و اجرایی بود و اقدامات خوبی در راستای حمایت از تولیدکنندگان صورت گرفته است که این فعالیت‌ها باید باقدرت و جدیت و برنامه‌ریزی بیشتری دنبال شود.

حبیبی بابیان اینکه از طرفی حمایت از کالای ایرانی بدون مبارزه جدی با قاچاق معنا ندارد و فعالان تولیدی و عرضه‌کنندگان کالا‌های داخلی نیز همواره واردات بی‌رویه و قاچاق را اصلی‌ترین معضل پیشرو رونق تولید و افزایش فروش کالای داخلی می‌دانند،گفت: مبارزه با قاچاق و واردات بی‌رویه نیز باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار