مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: یکی از برنامه‌های مهم هلال احمر در سال جاری، راه‌اندازی مرکز جامع توانبخشی هلال احمر است.
کد خبر: ۵۸۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ 11 April 2018

 محسن حرازی‌زاده صبح امروز در نشست مشترک هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار داشت: امیدواریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و بهزیستی استان شاهد راه اندازی مرکز جامع توانبخشی در آینده نزدیک باشیم.

وی با بیان اینکه لازم است بیماران خاص بدون مشکل و راحت تر داروهای خود را دریافت کنند و باید تلاش کنیم این مسیر فراهم شود، خواستار همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان در راستای ارتقا داروخانه هلال احمر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود :جمعیت هلال احمر آمادگی همکاری در همه زمینه ها برای خدمت رسانی به آحاد مردم را دارد و خوشبختانه این جمعیت و دانشگاه علوم پزشکی هر دو یک هدف مشترک یعنی خدمت به سلامت مردم را دنبال می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز در این دیدار با بیان اینکه هدف از این نشست همکاری مشترک و استفاده حداکثری از پتانسیل و ظرفیت های موجود در جلب و جذب مشارکت های مردمی است، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی آمادگی هرگونه همکاری با جمعیت هلال احمر را دارد.

محمدرضا میرجلیلی اظهار داشت: امیدواریم با همکاری هلال احمر بتوانیم قدم مثبتی در راستای سلامت مردم استان یزد برداریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار