فرماندار يزد:
فرماندار شهرستان يزد گفت: حمایت مسؤولان از تولید داخلی و خرید کالاهای داخلی توسط مردم منجر به بهبود و رونق تولید و در نهایت افزایش اشتغال است.
کد خبر: ۵۸۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 13 April 2018

مصطفی سالاری در اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان یزد با تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای مدیران در راستای خدمتگزاری به مردم اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته با همدلی و همراهی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان صورت گرفت که امیدواریم این روند در سال جاری نیز با همت بیشتری ادامه یابد.

فرماندار شهرستان یزد در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان « سال حمایت از کالای ایرانی » از سوی مقام معظم رهبری افزود: یکی از مهمترین برنامه هایی که قطعاً در سالجاری باید مدنظر مدیران باشد بهبود شرایط اشتغال و توجه به وضعیت واحدهای تولیدی است.

وی اضافه کرد: تحقق شعار سال نیازمند همت مضاعف مسئولان در حمایت از تولید داخلی و همراهی مردم با خرید کالای ایرانی است.

سالاری در بخشی دیگر از سخنان خود با اعلام اینکه با پیگیری های صورت گرفته رسته اشتغال ورزشی به رسته های پرداخت تسهیلات اضافه شده و از این به بعد طرح های مختلف در این زمینه قابلیت بررسی و دریافت تسهیلات را دارند تصریح کرد: افزایش سهم شهرستان در میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در دو حوزه فراگیر و روستایی لازمه اطلاع رسانی و همت مضاعف دستگاه های اجرایی را می طلبد تا به درخواست های متقاضیان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

 عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید مدارک لازم برای بارگذاری بر روی سامانه کارا را مدنظر داشته باشند گفت: انتظار داریم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان به عنوان دبیرجلسات کارگروه اشتغال شهرستان توجیهات لازم را برای ادارات و نهادهای مرتبط داشته باشد.

فرماندار شهرستان یزد در پایان خواستار اطلاع رسانی به مردم در خصوص ارائه تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان شد و افزود: فرمانداری و بخشداری در این رابطه مکاتباتی را به منظور اطلاع رسانی شرایط و ضوابط با شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام خواهند داد تا در معرض اطلاع عموم شهروندان قرار گیرد.

لازم بذکر است تاکنون در شهرستان یزد در حوزه اشتغال روستایی 101 طرح با اشتغالزایی 458 نفر مصوب شده که برای اجرا شدن آنها بالغ بر 270 هزار میلیون ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار