رییس فراکسیون محیط زیست مجلس تاکید کرد:
نماینده مردم اردکان و رییس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس با تاکید بر حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار، گفت: مسئولان در کنار فعالیتهای صنعتی و اقتصادی، باید به مسائل زیست محیطی و ایجاد واحدهای کم آبخواه و دانش‏بنیان توجه داشته باشند.
کد خبر: ۵۹۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 14 April 2018

«محمدرضا تابش» در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد که با حضور «محمدباقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با تبریک عید مبعث پیامبر اسلام و اشاره به فعالیت ‎‎ های پرثمر مجموعه چادرملو که در اقتصاد کشور و منطقه نقش آفرین است، اظهار کرد: امیدوارم تعهدات اجتماعی صنایع با این طرح مهم شتاب بگیرد.

وی ادامه داد: این طرح قرار بود زودتر از این شروع شود که برخی مشکلات اداری آن را به تعویق انداخت، از طرفی درخواست ائمه جمعه و مسئولان بخش های تابعه شهرستان این بود که  مجموعه در مکانی ایجاد شود که بهره‏‏برداری مردم این مناطق نیز در حد امکان تسهیل شود که نهایتا این موقعیت مکانی تعیین شد.

وی همچنین با اشاره وضعیت اقتصادی شهرستان اردکان، تصریح کرد: در اوایل دهه ۸۰ فقط ۵ واحد تولیدی بالای ۵۰ نفر در شهرستان وجود داشت که نرخ بیکاری نیز تا ۲۵ درصد رسیده بود ولی در  حال حاضر بیش از ۳۵ واحد بزرگ اقتصادی با سرمایه ‎‎ گذاری چشمگیر در شهرستان فعالیت می‏‏کند و نرخ بیکاری به کمتر از ۴ درصد رسیده است که نشان از برنامه ریزی و تلاش مسئولان و همراهی مردم بزرگوار منطقه است.

رییس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار با تاکید بر حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار، تصریح کرد: در کنار فعالیتهای صنعتی و اقتصادی، همه مسئولان باید توجه لازم را به مسائل زیست محیطی و ایجاد واحدهای کم آبخواه و دانش‏بنیان داشته باشند و آن را به عنوان چشم‏‏انداز شهرستان مدنظر قرار دهند.

تابش همچنین مردم انقلابی و صبور ایران را شایسته بهترین خدمات دانست و با بیان این که نقطه اتکا حاکمیت باید به مردم باشد، گفت: اردکان مهد بزرگان و عالمانی است که در سطح ملی و جهانی تاثیرگذار بوده‏‏اند و باید از این سرمایه‏‏ها برای خدمت بهتر به مردم و تعالی کشور کمک خواست.

گفتنی است، مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد اردکان با پیش بینی اعتبار  بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان توسط صنایع فولاد شهرستان اردکان ایجاد خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار