قهرمان دومین هفته از کورس بهاره کشوری در یزد گفت: 8 سال است که به صورت حرفه‌ای سوارکاری می‌کنم.
کد خبر: ۵۹۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 15 April 2018

سید مهدی حسینی در خصوص شرکت اسب خود در کورس بهاره سوارکاری کشور در یزد گفت: هشت سال است که به‌صورت حرفه‌ای در زمینه‌های پرورش اسب و سوارکاری فعالیت داشته و تا به امروز بالغ‌بر 30 رأس اسب داشته‌ام که هر یک در مسابقه‌های متعدد درخشیده و مقام‌های ارزشمندی را برای استان یزد به ارمغان آورده‌اند.

وی با اشاره به این دوره از مسابقات بیان کرد: امروز اسب من با عنوان، وینرگو سرچشمه مرگ، توانست بر حریفان غلبه کرده و مقام نخست کشوری در هفته دوم کورس بهاره کشوری را برای استان به دست آورد، این اسب تاکنون تنها دو مسابقه کشوری را پشت سر گذاشته و در مسابقات پیشین نیز مقام سوم کشور را به خود اختصاص داد.

قهرمان دومین هفته از کورس بهاره یزد سطح مسابقات را بالاتر از سال‌های گذشته برشمرد و افزود: بحمدالله با توجه و زحمات کمیته سوارکاری یزد و اضافه شدن برخی تجهیزات جدید موردنیاز، بستر بهتری برای مسابقات در استان فراهم‌شده و امروز شاهد حضور حرفه‌ای‌های کشور در مسابقات یزد هستیم.

حسینی در پایان فعالیت در عرصه اسب را پرهزینه دانست و افزود: امیدواریم با تدابیر خاص مسئولان، آینده به سمتی پیش برود که فرصت برای افراد بیشتری در فعالیت در این عرصه محبوب و پرمخاطب فراهم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار