رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به تلاش این سازمان در ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در شهر یزد، گفت: برای این منظور ساخت 5 مجموعه ورزشی و فرهنگی در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۵۹۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 15 April 2018

عباس ملازینلی با اشاره به نزدیک شدن عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و تبریک این روز گفت: علاوه بر برگزاری جشن بزرگ عید مبعث در پارک کوهستان، جشن‌های دیگری را نیز در محلات، مساجد و در سطح شهر برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های خاصی به برخی از محلات در خصوص عید مبعث شده که در محله خود جشنی برگزار کنند، افزود: فضاسازی شهری، بیلبوردها و بنرهای مختلف در خصوص تبریک عید مبعث و برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری در اولین گذر فرهنگ و هنر ایران مازاری ها از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بشمار می‌رود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان در سال 97 را به دو بخش ایجاد زیرساخت فرهنگی اجتماعی ورزشی و محتوای فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش ایجاد زیرساخت در سال 97 حداقل پنج مکان فرهنگی و ورزشی خوب و مناسب در پنج ناحیه از شهر یزد جانمایی، طراحی و اجرا می‌شود.

ملا زینلی در خصوص بحث محتوای فرهنگی تصریح کرد: در حوزه آموزش شهروندی برنامه‌های ویژه‌ای در قالب آموزش فعالیت‌های هنری، فرهنگی، ورزشی به شهروندان که چگونه زباله‌ها را تفکیک، فرهنگ ترافیک را رعایت، آموزش رفتار با کودکان و مباحث خانواده و تغذیه مناسب را رعایت کنند.

این مقام مسئول در پایان بابیان اینکه برای نهادینه شدن هر کاری نیاز به فرهنگ‌سازی صحیح دارد، خاطرنشان کرد: باید این فرهنگ و بینش به مردم داده شود که چنانچه از کالای ایرانی استفاده کنید، نفع آن کالا را خودمان می‌بریم و باید تولیدکنندگان ایرانی نیز کیفیت کالای خود را بالا ببرند؛ لذا برای نهادینه شدن هر کاری پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی هنری باید در اولویت همه دستگاه‌ها قرار گیرد و ما هم همدوش همه مجموعه‌های فرهنگی اولویت‌های ویژه‌ای را در این زمینه خواهیم داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار