دبیر هیئت کاراته استان یزد از برگزاری مسابقات کاراته دانش آموزی در اردیبهشت ماه سال جاری در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 15 April 2018

محمد هادی ملک ثابت با اشاره به اینکه برای کشف استعدادها در زمینه‌های مختلف بالأخص در عرصه‌های ورزشی در استان نیازمند برگزاری مسابقات در رده‌های پایه هستیم اظهار داشت: در این راستا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در اردیبهشت ماه سال جاری رقابت‌های قهرمانی کاراته دانش آموزی در استان یزد برگزار می‌شود.

دبیر هیات کاراته استان یزد افزود: این دوره از مسابقات با همکاری هیات کاراته استان و انجمن کاراته مدارس یزد در روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه و بر اساس قوانین جهانی WKF و با استفاده از سیستم ویدیو چک در دو بخش دختران و پسران به مدت دو روز در محل سالن ورزشی سما برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کاراته دانش آموزی سراسری استان یزد به مناسبت هفته معلم تحت عنوان جام ستارگان سما برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این مسابقات در سه رده سنی پایه نونهالان، نوجوانان و جوانـان در دو رشته کـاتـا و کومیته انفرادی بـه میزبـانی مجتمع سما در دو بخش پسران و دختران پیگیری می‌شود.

ملک ثابت به چشم انداز هیات کاراته استان یزد در این سال‌ها اشاره و تصریح کرد: استان یزد در رشته‌های مختلف فردی موفقیت‌های چشمگیری در این سال‌ها در عرصه‌های کشوری و بین المللی داشته است که در این راستا با توجه به ظرفیت خوبی که در استان وجود دارد، تصمیم به برگزاری مسابقات کاراته دانش آموزی در یزد گرفتیم.

دبیر هیات کاراته استان یزد اضافه کرد: امیدواریم که با برگزاری این دوره از مسابقات در استان، بتوانیم در راستای شناسایی استعدادها در رشته ورزشی کاراته استان موفق عمل کنیم و در آینده شاهد حضور این ورزشکاران در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کاراته باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار