مدیر کل ارشاد یزد تاكيد كرد؛
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به فرامین رهبر انقلاب و نامگذاری سال جاری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» گفت: کالا، ابعاد گوناگونی دارد كه یکی از ابعاد آن فرهنگی است لذا باید در جهت تولید، ترویج و مصرف اين نوع كالا نيز اهتمام بيشتری صورت گيرد.
کد خبر: ۵۹۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 15 April 2018

«مجید جوادیان زاده» در نشست با هنرمندان شهرستان اردکان ،تاکید کرد: از طریق برند سازی و معرفی سرمایه‌های نمادین باید به بهترین نحو ممکن در جهت توليد ثروت بهره‌برداری و استفاده کنيم. 

به گفته وی، برند سازی درجهت معرفی ظرفیت‌های هر استان و شهرستانی برعهده اهالی فرهنگ و هنر است و هنرمندان، پیشقراول و پیشتازان در این زمينه هستند. 

وی گفت: در حال حاضر، سرمایه‌ها در جوامع پیشرفته به بعد اقتصادی صرف نمی‌شود بلکه سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگی و نمادین حرف اول را در جامعه امروزی می‌زنند. 

جوادیان زاده تصریح کرد: باید تلاش کنیم به جای صرف منابع اقتصادی از نمادهای فرهنگی، نمادين و  تاریخی در جهت تولید ثروت بهره‌مند شویم. 

وی با اشاره به توانمندی هنرمندان شهرستان اردکان،گفت: اهالی فرهنگ و هنر شهرستان اردکان می‌توانند از وجوه نمادين این شهرستان، بیشترین بهره‌برداری و استفاده را داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار