مدیرکل استاندارد یزد خبر داد؛
مدیرکل استاندارد یزد با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی استان،‌گفت: پانزده درصد واحدهای تولیدی استان یزد کاملا استاندارد هستند.
کد خبر: ۵۹۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸ 16 April 2018

«محمدحسین ماجدی اردکانی» در جمع برخی تولیدکنندگان استان،‌اظهار کرد: در سال 1396 حدود 15 درصد واحدهای تحت پوشش استاندارد یزد در نمونه برداری‌های ادواری صورت گرفته هیچ گونه نتیجه آزمون مغایر استانداردی نداشتند.

وی افزود: در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه داریم برای شناخت بیشتر و حمایت از کالاهای استاندارد ایرانی این واحدهای تولیدی را به مردم معرفی کنیم تا در خریدهای خود به محصولات آنها توجه کنند .

مدیرکل اداره استاندارد یزد گفت: یکی از مسائلی که برای مردم ممکن است ناشناخته باشد حمایت قانون استاندارد از مصرف کنندگان در قبال خرید محصولات استاندارد است، به طوری که اگر تولیدکننده دارای پروانه کاربرد استاندارد، کالای پایین تراز سطح استاندارد در بازار عرضه کند، مجبور به جبران خسارت مصرف کننده است .

ماجدی اردکانی در پایان اظهار امیدواری کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی زمینه‌های تحقیقاتی برای شناخت محصولات استاندارد به جامعه مورد توجه قرار گیرد تا گام‌های استواری برای اعتماد مردم پایه ریزی شود .

گفتنی است اسامی این واحدها بزودی در سایت اداره کل استاندارد یزد به نشانی: yazdstandard.gov.ir قابل دستیابی است. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار