نیکوکاران یزدی در سال گذشته هشت میلیارد و 783 میلیون تومان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان یزد کمک کردند .
کد خبر: ۵۹۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸ 16 April 2018

«رضا زارع زاده مهریزی» قائم ‌مقام کمیته امداد استان در مراسم تجلیل از خیران شهرستان یزد با بیان این که هر یتیم و فرزند نیازمند غیریتیم به ‌طور میانگین از حمایت هفت حامی نیکوکار بهره‌مند هستند، به رشد 33 درصدی کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در سال گذشته اشاره و بیان کرد: هم‌اکنون 27 هزار و 837 حامی نیکوکار حمایت حدود چهار هزار یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را بر عهده‌ دارند . 

وي با بیان این که بیشتر خانوار یزدی مشترک طرح‌های مشارکتی این نهاد هستند، افزود: امیدواریم با همراهی و مشارکت مردم نیکوکار استان یزد خدمات ارزنده‌تری به محرومان ارائه و گام‌های مؤثرتری برای رفع نیاز آنان برداشته شود .

زارع زاده با اشاره به اهمیت انجام کار خیر از دیدگاه آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومین(ع)، گفت: صالحان و نیکوکاران کسانی هستند که قدر نعمت‌های الهی را می‌دانند و جزو هدایت‌شدگان به صراط مستقیم هستند . 

وی یادآور شد: نیکوکاران یزدی سال گذشته با مشارکت در طرح‌های مختلف مشارکتی کمیته امداد 43 میلیارد و 422 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند . 

قائم‌ مقام کمیته امداد استان ادامه داد: 11 میلیارد و 277 میلیون تومان از کمک‌های اهدایی خیران در سال 96 در بخش زکات، هفت میلیارد و 233 میلیون تومان صدقات، هشت میلیارد و 783 میلیون تومان اکرام ایتام و محسنین و 16 میلیارد و 129 میلیون تومان سایر طرح‌های مبتنی بر نیاز محرومان ازجمله در زمینه‌های درمان، جهیزیه و مسکن بوده است . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار