مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: می توان با ایجاد برند و معرفی سرمایه های نمادین استان به بهترین نحو بهره برداری و تولید ثروت کرد.
کد خبر: ۵۹۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 16 April 2018

مجید جوادیان زاده در جمع هنرمندان شهرستان اردکان تاکید کرد: برندسازی درجهت معرفی و ظرفیت های هر استان و شهرستان بر عهده اهالی فرهنگ و هنر است و هنرمندان پیشقراول و پیشتاز در این عرصه هستند.
وی یادآور شد: در حال حاضر سرمایه ها در جوامع پیشرفته تنها محدود به بعد اقتصادی نیست ، بلکه سرمایه های اجتماعی، فرهنگی و نمادین حرف اول را در جامعه امروزی می زند.
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم به جای صرف منابع اقتصادی از نمادهای فرهنگی و تاریخی در جهت تولید ثروت بهره مند شد.
مدیرکل ارشاد اسلامی یزد با اشاره به توانمندی هنرمندان اردکان،گفت: اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان می توانند از نمادهای منطقه بیشترین بهره برداری و استفاده را داشته باشند.
جوادیان زاده با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 97به حمایت از کالای ایرانی افزود: کالا ابعاد گوناگونی دارد، یکی از ابعاد آن فرهنگی است،باید در جهت تولید، ترویج و مصرف آن اهتمام بشتری صورت پذیرد.
اردکان پنج انجمن خوشنویسی ، موسیقی ، تجسمی ، هنرهای نمایشی و شعر و ادب دارد که 511 نفر در این انجمن ها فعال هستند.
این شهرستان 2موسسه فرهنگی هنری و سه موسسه قرآنی است .

منبع: ایسنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار