رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: شهرداری یزد تمام‌قد در راستای اشاعه فرهنگی سازنده در جامعه ایستاده و همکاری‌های لازم را در جهت رفع معضلات جامعه، به عمل می‌آورد.
کد خبر: ۵۹۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 16 April 2018

عباس ملا‌زینلی عصر امروز در دیدار محمدحسین رحیمی‌زاده معاون معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، عرصه فرهنگ در جامعه را بسیار برجسته مهم دانست و بیان کرد: جامعه امروز نیازمند پیگیری و اجرای برنامه‌های فرهنگ به در پهنه‌ای وسیع است.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری نهادهای متعدد در عرصه فرهنگ جامعه بیان کرد: هر کس باید به‌نوبه خود سهمی در بهبود فرهنگ جامعه داشته باشد، هر اقدام به‌مثابه کاشت درختی سبز در این عرصه بوده که می‌تواند فرهنگ جامعه را به‌سلامت هرچه بیشتر سوق دهد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه دادگستری یزد را خط مقدم در اشاعه فرهنگ سالم در جامعه برشمرد و افزود: با توجه به تجربیات و تحقیقات خاص دادگستری، این نهاد دید وسیع و باارزشی نسبت به نیازهای فرهنگی جامعه داشته و می‌توان با همکاری با این نهاد، برنامه‌ای ارزشمندی در راستای بهبود وضعیت فرهنگ جامعه به اجرا درآورد.

این مقام مسئول دانسته‌های اجتماعی دادگستری را بسیار مناسب دانست و بیان کرد: افق دید گسترده و دانش ارزشمند دادگستری در عرصه فرهنگی، اشراف اجتماعی و شناخت معضلات جامعه موجب شده تا این نهاد بتواند راهبری این جریان را به بهترین شکل بر عهده بگیرد.

ملازینلی تصریح کرد: البته این روشن است که شهرداری یزد نمی‌تواند به نحوی تخصصی در عرصه رفع معضلات جامعه وارد شود، ولی تمام‌قد و با تمام توان در راستای اشاعه فرهنگی سازنده و اجرای برنامه‌های مناسب در جامعه ایستاده و همکاری‌های لازم را به عمل می‌آورد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه خانواده را یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه برشمرد و بیان کرد: اگر این قسمت از جامعه از معضلات اجتماعی در امان نبوده و آسیب ببیند، تمام جامعه از بین خواهد رفت.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب و برآمده از تحقیقات و تجربیات ناب و سازنده را یکی از اصلی‌ترین نیازهای جامعه دانست و بیان کرد: امیدواریم با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، این نیاز به‌خوبی برطرف شده و شاهد اجرای برنامه‌های پربازده در جامعه و سلامت فرهنگی هرچه بیشتر آن باشیم.

این مقام مسئول اقداماتی نظیر برگزاری کلاس‌ها، جلسات مشاوره، هم‌اندیشی‌ها و کارگاه‌های مهارت خانواده و نیز حمایت از بهبود شرایط معیشتی خانوارها را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: با همکاری سازنده و مناسب بین نهادهای متعدد است که می‌توان شاهد نتایجی درخور بود.

ملازینلی افزود: البته سازمان‌های مردم‌نهاد نیز در این زمینه‌ها به‌خوبی واردشده و خدمات خوبی را به خوانده‌ها ارائه داده‌اند، لذا می‌طلبد تا از ظرفیت این نهادهای ارزشمند و مردمی نیز در راستای حل بحران‌های جامعه بهره برد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار