مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد از تعرض دوباره به خط آب انتقالی آب از کوهرنگ به استان یزد خبر داد و گفت: در این تعرض به 9 تیر برق ایستگاه‌های پمپاژ آب خسارت وارد شده است.
کد خبر: ۵۹۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 16 April 2018

محمدمهدی جوادیان زاده از تعرض دوباره به خط آب انتقالی از کوهرنگ به یزد خبر داد و گفت: متأسفانه شب گذشته به 9 تیر چراغ‌برق خط تأمین آب استان یزد خسارت‌هایی واردشده است که در پی این روند این جریان قطع گردیده و جریان آب استان یزد مجدداً قطع‌شده است.

وی با اعلام خبر تعرض به شش حوضچه تأمین آب استان یزد در شامگاه شنبه، افزود: تمام تلاش ما دیشب تا صبح این بوده است تا تیرهای برق را با کمک نیروهای شرکت توزیع برق استان یزد اصلاح کنیم و همچنین حوضچه‌ها نیز تعمیر شده‌اند؛ اما کماکان دو حوضچه باقی‌مانده است که در حال اصلاح آن‌ها نیز هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد بابیان اینکه اگر این حوضچه‌ها اصلاح گردد، جریان پمپاژ آب مجدد آغاز می‌گردد، اظهار داشت: در راستای جلوگیری ازاین‌گونه اقدامات به نیروی انتظامی سطح امنیتی منطقه پیشنهادشده است تا سطح امنیتی منطقه را افزایش دهد؛ چنانچه استاندار استان یزد شخصاً پیگیر این موضوعات هستند تا شاهد تکرار مجدد این‌گونه حوادث نباشیم.

جوادیان زاده با اشاره به اینکه مردم منطقه ورزنه مردمانی نجیب هستند و به‌دوراز این‌گونه اقدامات هستند، تصریح کرد: متأسفانه یک سری افرادی هستند که در این راستا ماجراجویی کرده و به این‌گونه حوادث دامن می‌زنند؛ لذا امید است با حضور به‌موقع نیروی انتظامی استان اصفهان در منطقه شاهد تکرار مجدد این‌گونه حوادث نباشیم.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در صورت ادامه این روند، قطعاً استان یزد با مشکل بحران آب روبه‌رو می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 65 تا 70 درصد آب شرب استان یزد از طریق آب انتقالی تأمین می‌شود؛ چنانچه استان یزد نتواند آب انتقالی را داشته باشد، استان یزد در راستای آب شرب با مشکل بحران روبه‌رو خواهد شد.

وی در پایان بهترین راه‌حل این‌گونه اقدامات را افزایش امنیت خط لوله آب توسط نیروی انتظامی عنوان کرد و بیان داشت: در صورتی عملیاتی شدن این مهم و همچنین مدیریت مصرف مردم استان یزد، امید است شاهد کاهش این‌گونه مشکلات در راستای تأمین آب شرب شهروندان باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار