ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، خواستار آغاز دوران طلایی هنرستان‌های یزد در سریع‌ترین زمان ممکن شد.
کد خبر: ۵۹۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 18 April 2018

مجید جوادیان زاده صبح امروز در جلسه با مدیران هنرستان‌های هنرهای زیبای یزد با اشاره به اینکه تمدن و فرهنگ هر جامعه را هنرمندان می سازند، اظهار داشت: هنرستانهای هنرهای زیبا باید به جایگاه واقعی خود برسند.

وی بیان کرد: با توجه به نقش برون دادی که هنرستانهای هنرهای زیبا دارند، مجموعه ای موثر برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می روند.

جوادیان زاده با تاکید بر اینکه باید چشم اندازطلایی برای هنرستانهای هنرهای زیبا ترسیم شود، عنوان کرد: این اداره کل در راستای تقویت هنرستان‌ها همه تلاش خودرا انجام می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: تربیت نیروی متخصصی همچون هنرجویان بر دوش هنرستانهای هنرهای زیبا است که طی سال های گذشته اهمیت چندانی به آنها داده نشده است.

وی تصریح کرد: در این دوره جدید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به نقش مهمی که این واحدهای آموزشی دارند، تلاش می کند از لحاظ ساختار کمی و کیفی توجه بیشتری به این موضوع داشته باشد.

جوادیان زاده بر لزوم کیفی بودن مسائل آموزشی در مبحث هنر تاکید کرد و بیان داشت: دوران طلایی هنرستانهای هنرهای زیبای استان یزد باید هرچه سریعتر آغاز شود و این مسئله با جذب، شناسایی و پرورش استعدادهای هنری محقق می شود.

در این نشست مدیران هنرستانهای هنرهای زیبای استان یزد نیز گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده همچنین مشکلات خود را بیان کردند.

به گزارش مهر،‌ در حال حاضر چهار هنرستان هنرهای زیبا وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در رشته های مختلف هنری و سینمایی فعالیت می کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار