شهردار یزد از ساخت پردیس مفاخر شهر یزد خبر داد و گفت: طرح ساخت این پردیس ارائه شده که هم اکنون در حال پیگیری آن هستیم که ان‌شاءالله در آینده نزدیک که تصمیم نهایی ساخت آن گرفته شد، مراحل ابتدایی کار را آغاز کنیم.
کد خبر: ۵۹۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 18 April 2018

مهدی جمالی نژاد با بیان اینکه پیگیر ساخت پردیس مفاخر شهر یزد هستیم اظهار داشت: شعرا، ادبا و کسانی که در راه امنیت کشور جان فشانی و ایثارگری کردند که مایه افتخار شهر و کشور هستند به نوعی در این مکان با ساخت سردیس‌هایشان قصد داریم که از مقام بزرگ این عزیزان تجلیل کنیم.

شهردار یزد با اشاره به اینکه ساخت سرداران شهید یزد را نیز در دستور کار خود داریم گفت: نیازمند همکاری سپاه الغدیر استان یزد برای معرفی سرداران شاخص این استان هستیم که با توجه به تعداد زیاد شهدای یزد، باید نسبت به ساخت این سردیس‌ها و انتخاب افراد شاخص جلسه‌ای برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: اگر به شکلی همکاری‌ها صورت گیرد می‌توانیم نسبت به ساخت سردیس‌ها و نصب آن‌ها در سطح استان یزد اقدام کنیم که نیازمند و مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط استان دارد.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: در حال طراحی این مجموعه هستیم و باید به شکلی باشد که جمع کثیری از بزرگان شهر یزد را در چند سال آماده سازی کنیم تا بتوانیم مجموعه کاملی از این بزرگان را در شهر داشته باشیم.

شهردار یزد به هدف از اجرای این طرح در استان یزد اشاره و عنوان کرد: اگر با اجرای چنین طرحی بتوانیم به نحو شایسته از بزرگان و کسانی که خدمات ارزنده‌ای را برای کشور و استان یزد در زمینه‌های مختلف به ارمغان آوردند داشته باشیم این مسئله سبب تشویق و ترغیب نسل آینده می‌شود که در عرصه‌های مختلفی که در حال فعالیت هستند به شکلی فعالیت کنند که برای شهر و کشورشان چهره‌ای اثرگذار و ماندگار باشند.

وی در پایان گفت: کار برای شهدا و بزرگان به نوعی افتخار است که در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و امیدواریم که دستگاه‌های ذی‌ربط نیز همکاری لازم را با شهرداری یزد داشته باشند که بتوانیم کار را به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان به انجام برسانیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار