مدیرکل استاندارد یزد با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته در زمینه رعایت استاندارد در کالاهای تولیدی استان یزد گفت: کیفیت کالاهای تولیدی استان یزد وضعیت خوبی دارد .
کد خبر: ۵۹۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 18 April 2018

«سید حسین ماجدی اردکانی» با بیان این‌که وضعیت محصولاتی که در استان یزد تولید می‌شود به لحاظ استاندارد خوب است، اظهار کرد: این موضوع را بیشتر مدیون خداترسی و باورهای دینی مردم یزد هستیم که سبب شده مشکلات کمی در زمینه عدم رعایت استاندارد کالاهای تولیدی داشته باشیم .

وی افزود: خوشبختانه مردم یزد بر این موضوع که تا حد امکان کالاهای تولیدی کیفیت بالایی داشته باشند اعتقاد و عزم خوبی دارند و همین مسئله کار ما را در استان یزد راحت‌تر کرده است .

مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: سعی کردیم در استان یزد به لحاظ کیفیت کالاها بررسی‌های لازم را انجام دهیم تا مصرف کننده هم نسبت به این کالاها رضایت کامل و کافی را داشته باشند .

ماجدی اردکانی تصریح کرد: با اشاره به اینکه مردم یزد در نقاط مختلف کشور به عنوان مردمی مذهبی و متدین شناخته می‌شوند خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را کردیم همانطور که مردم یزد به دینداری شهره هستند، کالاهای تولیدی این استان هم به کالاهای با کیفیت و مرغوب شناخته شوند .

این مقام مسئول افزود: اطمینان از کیفیت کالاها یکی از مهمترین مسائلی است که باید در وجود مصرف کننده باشد که این مهم هم تنها با کیفیت بالای محصولات به وجود می‌آید .

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه خداوند متعال کمک کرده و در این زمینه گام‌های بسیار خوبی برداشته شده و در حال حاضر بسیاری از محصولات یزد به محصولات با کیفیت شناخته می‌شوند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار