شهردار اردکان از اجراي 67 طرح عمراني در اين شهر براي سال‌جاري خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ 20 April 2018

«احمد کمالی» در نشست فوق العاده با اعضای شورای اسلامی اردكان پیرامون طرح‌های عمرانی سال‌جاري، اظهار كرد: خوشبختانه امسال با وجود تنگناهای شدید مالی، تلاش و کوشش‌های شهرداری در ایام نوروز قابل قبول بود و تمام هم و غم پرسنل شهرداری بر این بود که درآستانه فصل بهار و نوروز با ورود مسافران و گردشگران بتوانیم ایام خوب و خاطره انگیزی برای همگان رقم بزنیم. 

وي با بیان این که در سال جاری بیش از ۶٧ طرح عمرانی و فرهنگی براي شهر اردكان در نظر گرفته شده است، اظهار كرد: اين طرح‌ها در زمان‌بندی مشخص شده به بهره‌برداری خواهد رسيد و مورد استفاده عموم مردم قرار خواهد گرفت. 

شهردار به وضعیت نامناسب معابر شهری اردكان نيز اشاره کرد و افزود: آسفالت و زیرسازی بلوار آیت الله خاتمی، آسفالت و زیرسازی خیابان طالقانی، آسفالت و زیرسازی بلوار معلم، آسفالت و زیرسازی خیابان صدرآباد آسفالت و زیرسازی خیابان حضرت ابوالفضل (ع) آسفالت و زیرسازی خیابان حافظ از جمله کارهایی است که امسال انجام خواهد شد. 

وی افزود: سنگ جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان جنب مسکن مهر، سنگ جدول گذاری زیرسازی و آسفالت رمپ ورودی میدان خرانق، ايجاد و تکمیل خیابان شریعتی، ايجاد و تکمیل خیابان کوثر، ايجاد و تکمیل خیابان حضرت زینب(س) و تکمیل خیابان جنب کوچه اداره راه نيز جزو طرح‌هایی است که امسال در دستور کار شهرداري قرار دارد. 

کمالی به ايجاد دو پارک جدید در اردکان اشاره کرد و گفت: پارک بزرگ مزرعه سیف که در خیابان شهید شابلی قرار دارد، کارهای اولیه آن انجام شده و به زودی عملیات اجرایی آن شروع می‌شود كه امیدواریم طی زمان‌بندی مشخص شده به بهره‌برداری برسد. 

وی ادامه داد: اهمیت دادن به ورزش بانوان ضروری است چرا که سلامت خانواده باعث سلامت جامعه می‌شود و به همین منظور ایجاد پارک جدید برای بانوان در دستور کار قرار گرفت که در آینده مورد استفاده بانوان قرار خواهد گرفت. 

شهردار گفت: در محلات مختلف شهر از جمله شریف آباد، جنت آباد، کوشکنو و مسکن مهر، مکان‌هایی مناسب جهت برگزاری مسابقات والیبال و فوتبال ساحلی ايجاد خواهد شد. 

كمالي در پایان خاطرنشان کرد: تکمیل محوطه داخلی میدان‌های حضرت ابوالفضل‌(ع)، امام رضا(ع)، میدان ولایت، میدان شفق، پیاده‌رو سازی معابر مورد نیاز شهرک ولیعصر(عج)، پیاده‌رو سازی خیابان فکور، پیاده‌رو سازی مورد نیاز در بلوار شهید بهشتی، ساخت پل‌های مورد نیاز بلوار غدیر، بدنه‌سازی، کف‌سازی و نور‌پردازی بافت تاریخی، يجاد  رودخانه مسکن مهر، تکمیل طرح مجتمع سلطان، تکمیل طرح مقبره شهدای گمنام، طرح تکمیل پارک جنگلی شهید پایدار و ده‌ها طرح دیگر که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار