رئیس هیئت والیبال استان یزد از برگزاری نخستین لیگ والیبال با شرکت هفت تیم از شهرستان‌های مختلف یزد در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ 20 April 2018

محمد رضا جواهری در نشست هیئت والیبال استان یزد به برگزاری نخستین دوره مسابقات لیگ والیبال استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: این لیگ با شرکت هفت تیم و با عنوان جام صنعت استان و با هدف اعلام حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت والیبال استان یزد به ظرفیت ورزش در استان یزد اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته تیم‌های مختلفی از استان یزد در مسابقات کشوری درخشیدند که یکی از بهترین نتایج را تیم والیبال خاتم اردکان بدست آورد که نشان از ظرفیت‌های بسیار خوب ورزشی در یزد است.

وی با بیان اینکه باید از ورزشکاران و استعدادهای استان یزد در عرصه‌های مختلف ورزشی بالأخص والیبال حمایت کامل صورت گیرد گفت: برای حمایت همه جانبه از ورزشکاران استان بویژه در رشته محبوب والیبال، نیازمند همکاری و حمایت صاحبان صنایع در استان یزد برای توسعه ورزش والیبال هستیم.

جواهری به برنامه برگزاری هفته اول لیگ والیبال استان یزد اشاره و اضافه کرد: این مسابقات در هفت هفته بصورت رفت و برگشت بین تیم‌های والیبال شهرستان‌های بافق، بهاباد، مهریز، تفت، ابرکوه، اردکان و یزد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت والیبال استان یزد افزود: نخستین دیدارها را امروز بین تیم‌های بهاباد و بافق در ورزشگاه امام علی بهاباد، تیم‌های اردکان و تفت در ورزشگاه اردکان و تیم‌های مهریز و ابرکوه در ورزشگاه محصل مهریز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری نخستین لیگ والیبال استان یزد یکی از راه‌های کشف استعداد و پرورش آن‌ها برای شرکت در سطوح بالاتر مسابقات کشوری و بین المللی است که امیدواریم بتوانیم با برگزاری این مسابقات به اهداف مورد نظر خود دست یابیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار