در کنار پژو، رنو نیز از تولید رنو کلیو سه در اجتناب کرده و پولوهای سه در فولکسواگن نیز از چرخه تولید خارج شدهاند. سئات و کیا نیز به ترتیب از زیر بار تولید ایبیزا و ریو سه در شانه خالی کردهاند.
به گزارش «تابناک یزد»، پژو تصمیم بزرگی گرفته و کمر به حذف مدلهای سه در 208 خود بسته است.
استفاده از سه درها برای بسیار از خانوادهها سخت است و ورود خروج مردم و بارهایشان را به کابین را با مشکل روبهرو میکند. از طرفی خودروهای پنج درپ، بزرگتر و قدرتمندتر از قبل وارد بازار شدهاند تا ذائقه طرفداران خودروهای کوچک را تغییر دهند، بنابراین فروش این خودروها نیز تحت تاثیر قرار گرفته و رضایت خودروسازان را جلب نمیکند.
به گزارش عصر ایران به نقل از "کاراسکوپ"، این دلایل کافی است تا خودروسازی مانند پژو راهبردهای اساسی خودر در یک خودروی نه چندان پر بازده را تغییر دهد و به جایگزینی آن یا تغییر اساسی برآید.
در کنار پژو، رنو نیز از تولید رنو کلیو سه در اجتناب کرده و پولوهای سه در فولکسواگن نیز از چرخه تولید خارج شدهاند. سئات و کیا نیز به ترتیب از زیر بار تولید ایبیزا و ریو سه در شانه خالی کردهاند.