وی اضافه کرد: پلیسی در اجرای برنامه پلیسی خود خطا کرده و باید به آن رسیدگی شود، حال یک‌باره همه دستگاه‌های کشور راه می‌افتند تا بعد از این کسی با بی‌حجاب برخورد نکند. یعنی چه؟ ندا بر ضد قرآن و ندا بر ضد فریضه بر امر به معروف و نهی از منکر آن هم در مجلس؟

علم الهدی ادامه داد: وزیر و وکیل راه می‌افتند و دستگاه‌ها و مسئولان هم همین‌طور که به خانم بی‌حجاب اهانت شده و پلیسی در برخورد اشتباه کرده است. خب خطا را جبران کنید. نیروی انتظامی با خطای یک مامور و یک پلیس در یک مسئله منکر شرعی باید زیر‌سئوال برود؟

وی همچنین با اشاره به ماجرای برج سلمان مشهد گفت: اخیرا در شهر امام رضا(ع)، فاجعه اسفباری اتفاق افتاد،من در گذشته عرض کرده بودم که امام رضا(ع) امروز هم غریب الغرباست. هتک حرمت امام رضا(ع) انجام شده و هیچکس ککش نگزیده.

علم الهدی اضافه کرد: در این شهر و این استان، مسوولان در همه حوزه های امنیتی، سیاسی و مدیریت اجرایی، ابتدا حکم خادمی امام رضا(ع) را دارند و این درست نیست که یک مسوول فجایع و گناهان را ببیند و عکس العمل نشان ندهد.

وی ادامه داد: این دور از مقام خادمی مسوولان برای امام رضا(ع) است. شما متدین هستید و وظیفه حداقلی یک متدین این است که در برابر گناه واکنش نشان دهد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله علم‌الهدی افزود: پلیسی در اجرای برنامه پلیسی خود خطا کرده و باید به آن رسیدگی شود، حال یک‌باره همه دستگاه‌های کشور راه می‌افتند تا بعد از این کسی با بی‌حجاب برخورد نکند. یعنی چه؟ ندا بر ضد قرآن و ندا بر ضد فریضه بر امر به معروف و نهی از منکر آن هم در مجلس؟ وزیر و وکیل راه می‌افتند و دستگاه‌ها و مسئولان هم همین‌طور که به خانم بی‌حجاب اهانت شده و پلیسی در برخورد اشتباه کرده است. خب خطا را جبران کنید. نیروی انتظامی با خطای یک مامور و یک پلیس در یک مسئله منکر شرعی باید زیر‌سئوال برود؟ برای حمایت از یک خانم بی‌حجاب همه دستگاه‌های کشور راه می‌افتد اما در شهر امام رضا(ع) این فاجعه اسف‌بار را راه می‌اندازند و جز خواهران و برادران دارای غیرت دینی و مسئولان قوه قضائیه غیرتمند، کسی آن را به روی خودش نمی‌آورد.

وی بیان کرد: در این شهر، هتک حرمت می‌شود و در مقام خوانندگی یک آوازه‌خوان، زنان روسری برمی‌دارند اما هیچ مسئولی ککش نمی‌گزد جز دو مسئول از قوه قضائیه، که قاطعانه وارد می‌شوند. این رسالت سپاه است که از ارزش‌ها دفاع کند. تا روزی که بسیج و سپاه قدرتمند داریم، نمی‌توانیم سفره دین را از زیر پای مردم بکشید. بنده از مجموعه خواهران غیرتمندی که در این حرکت اقدام کرده و از این ارزش دینی حمایت کردند و از برادران دارای غیرت دینی که ایستادند و در این مسئله اظهار تاسف کردند و همچنین از مسئولان قوه قضائیه که قاطعانه برخورد کردند، تشکر می‌کنم.

خطیب جمعه مشهدمقدس افزود: در این شهر و در این استان، شما که مسئول شده‌اید باید بدانید ابتدا حکم خادمی شما را امام رضا(ع) امضا کرده است، این درست است که خادم امام رضا(ع) فجایع و گناه را ببیند و عکس‌العمل نشان ندهد؟ این دور از مقام خادمی شما است؛ باید در برابر گناه، عکس‌العمل نشان دهد. وقتی فروشگاهی که لباس زیر زنانه می‌فروشد و یا این وضعیت دچار می‌شود نباید عکس‌العمل نشان دهید؟