رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۶۴۵ از زندان‌های یزد آزاد شدند، گفت: ۹ هزار پرونده سال گذشته در شورای حل اختلاف یزد به سازش ختم شد.
کد خبر: ۵۹۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 23 April 2018

 محمد رضا حداد در آئین افتتاح مجتمع مرکزی شوراهای حل اختلاف استان یزد 580 نفر را از فعالان در شعب شورای حل اختلاف استان یزد نام برد و اظهار داشت: تعداد شعب شوراهای حل اختلاف استان یزد اعم از شوراهای حل اختلاف شهری و روستایی و شعب اجرای احکام 120 شعبه است.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد با بیان اینکه استان یزد به لحاظ شوراهای قضایی دارای 14 شورا شامل 10 حوزه قضایی شهرستانی و چهار حوزه قضایی بخش است گفت: در شعب شوراهای حل اختلاف استان یزد 50 نفر از قضات در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به درآمد پنج میلیاردی شوراهای حل اختلاف استان یزد در سال گذشته خاطرنشان کرد: این درآمدها به خزانه دولت واریز شده است.

حداد به دوره‌های آموزشی برگزار شده در شوراهای حل اختلاف استان یزد اشاره کرد و افزود: سال گذشته 15 دوره آموزشی با بهره مندی 46 هزار و 886 نفر ساعت از این دوره‌ها برگزار شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد با بیان اینکه سال 96 در شعب رسیدگی استان 59 هزار فقره پرونده ورودی داشتیم که تا پایان سال 61 هزار فقره پرونده مختومه شده است.

وی با اشاره به افزایش شعب زندان‌های استان در سال گذشته تصریح کرد: در گذشته یک شعبه داشتیم که به سه شعبه افزایش یافت و در سال گذشته از 38 هزار پرونده دارای امکان سازش در استان، 9 هزار پرونده به سازش ختم شد.

حداد به آزادی 646 زندانی در سال گذشته در استان یزد خبر داد و افزود: از این تعداد زندانی، 12 مورد پرونده‌های قصاص نفس بود که با تلاش همکاران در شورای حل اختلاف استان ختم شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار