مسعود نصرتی،شهردار رشت تقابلات اقتصادی، مقابله با برجام و عوامل نوسانات نرخ ارز در آغاز سال جدید را از توطئه ‌های دشمن نام برد و تصریح کرد: تغییر قیمت ارز در سال ۹۷،حمله به سوریه در عید مبعث و ...اتفاقی نیست و با هجمه های سنگین علیه ما صف آرایی شده است.
کد خبر: ۵۹۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 23 April 2018

 تابناک / آیین تجلیل از جانبازان شهرداری رشت با حضور شهردار رشت در مجتمع فرهنگی،هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار شد.

مسعود نصرتی،شهردار رشت تقابلات اقتصادی، مقابله با برجام و عوامل نوسانات نرخ ارز در آغاز سال جدید را از توطئه ‌های دشمن نام برد و تصریح کرد: تغییر قیمت ارز در سال ۹۷،حمله به سوریه در عید مبعث و ...اتفاقی نیست و با هجمه های سنگین علیه ما صف آرایی شده است.

وی با اشاره‌ به حمایت از کالای ایرانی بیان‌کرد: کالای ایرانی یک کلمه عام است و هرکس در هرجایی قرار گرفته به تولیدخدمت،ثروت،کشاورزی،اشتغالزایی،رونق بازار و ...کمک کند.
نصرتی با اشاره به اینکه شرح وظایف ما تعریف شده است گفت: وظیفه مداری خانواده شهرداری پررنگ است و یاس و ناامیدی باید از ابتدای سال از محیط شهرداری خارج شود.

شهردار رشت همراهی و همکاری با سرمایه‌گذاران، پیمانکاران، تسهیل در صدور پروانه‌های ساخت و ساز و همکاری با تولید‌کنندگان را از ابعاد حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: پر رنگ جلو دادن اقتدار و شکوه اسلامی با وظیفه ‌مداری مسئولان و مدیران موجب افزایش توسعه اقتصاد می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت ، پتانسیل و استعداد های موجود در سراسر ایران اظهار کرد: اگر با یک نگاه آرمانی از این ظرفیت ها استفاده شود پیروز خواهیم بود.
نصرتی با بیان اینکه شهر رشت فضای بسیار آماده‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران دارد عنوان داشت: باید در مقابل تمام سختی ها با هم پیمان ببندیم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات سال ۹۶ در شهرداری کاهش یافته است ابراز داشت : ابتدا در وضعیت سختی قرار داشتیم و اما چون کنار یکدیگر قرار گرفتیم این مشکلات تا حدی کمرنگ شد.

شهردار رشت به اتحاد و انسجام در خانواده شهرداری تاکید کرد و افزود: باید سختی ها را تحمل کنیم و دغدغه و نگرانی ها را به رخ نکشیم و کوچک جلوه دهیم.

نصرتی با اشاره به اینکه نباید درکنار کسانی که گرفتاری ها و مشکلات شهر را بزرگ نمایی می کنند قرار بگیریم اذعان داشت: به بصیرت نیازمندیم و بصیرت تنها بصیرت سیاسی نیست.
شهردار رشت با بیان اینکه با نگاهی جامع باید در مسیر رفع موانع و مشکلات همواره منسجم و هماهنگ اقدام کرد تاکید کرد: تک تک اعضای مجموعه ارزشی شهرداری رشت خود به تنهایی یک فرصت مطلوب در راستای رشد، تعالی و توسعه شهر رشت هستند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با وجود مشکلاتی که در حوزه بین المللی برای کشور به وجود آمده است رضایتمندی را ایجاد کنیم و سال ۹۷ به خوبی تمام شود.

وی ابراز امیدواری کرد سال ۹۷ سال ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد و اتفاقات خوبی برای رشت رقم بخورد.

سید امیر حسین علوی،رئیس شورای شهر رشت نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اگر هریک از ما مسئولیت خود را به درستی انجام ندهیم کشتی هدف ما به مقصد نمی رسد.

وی خواستار جدی گرفتن برنامه های مدیریت شهری در سال ۹۷ شد و تاکید کرد: هنوز در بسیاری از زیرساخت ها با مشکل مواجه هستیم و بسیاری از کارها را به سرانجام نرساندیم.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه تامین برخی از زیر ساخت ها برعهده خانواده مدیریت شهری است گفت: باید برای ایجاد زیرساخت ، راه اندازی فیبر نوری ، پروژه جمع آوری آب های سطحی و تلاش کنیم.
علوی بیان کرد: مردم باید حس کنند مجموعه مدیریت شهری متعلق به خودشان است و ایده و فکرهایشان در مدیریت شهری به منصه ظهور می رسد.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری باید آرمان ها و ایده آل ها را سر لوحه کار قرار دهیم تصریح کرد: باید یاس و نامیدی از مجموعه مدیریت شهری کنار گذاشته شود و حس خلاقیت و نوآوری در تک تک لایحه های سازمان بزرگ شهرداری به وجود آید.
علوی در پایان ابراز امیدواری کرد که رشت به شهر اولین ها برگردد و شرایط ایده آل برای آن رقم بخورد.

مولودی خوانی، اجرای نمایش : " رقص روی یک پا " از دیگر ویژه برنامه های مراسم تجلیل از جانبازان شهرداری رشت بود.

این مراسم به همت امور ایثارگران شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی ، اجتماعی برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار