رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله حاج شیخ حبیب‌الله مهمان‌نواز، امام‌جمعه سابق بجنورد و نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، از درگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.
کد خبر: ۵۹۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 23 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهمان‌نواز به این شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

 رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله حاج شیخ حبیب‌الله مهمان‌نواز، امام‌جمعه سابق بجنورد و نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر خاطر شد.

این روحانی آگاه و وارسته، همه عمر پربرکت خود را خالصانه صرف ترویج ارزش‌های اسلامی و ارائه خدمات ارزشمند دینی و فرهنگی، ازجمله برای مردم انقلابی و متدین آن دیار کرد که بی‌شک مردم شریف این استان قدردان زحمات و تلاش‌های ایشان خواهند بود.

این‌جانب این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف استان خراسان شمالی و به‌ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و در ایام پربرکت ماه شعبان المعظم، از درگاه خداوند رحمان برای آن فقید سعید علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار